  • Data: 2011-07-20 15:29:56
    Temat: Re: plastyka obrazu
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-20 14:44:18 +0200, Kosu <6...@e...pl> said:

    > Rzecz w tym, że w jego świecie nie ma, a w Twoim jest. Dla osoby
    > trzeciej - mnie czy pytającej w wątku - to są równie dobre światy :)

    > Na świecie masz kilka wiodących religii, które się wzajemnie wykluczają
    > w ten czy inny sposób, a są nie tylko tematem rozmów na forach, ale też
    > poważnych publikacji książkowych. Ba. W wielu krajach (oczywiście także
    > w Polsce) można się nawet doktoryzować z wiedzy o pojęciu, które być
    > może nie istnieje.
    A co to znowu za herezja?
    Podważasz istnienie czegoś takiego jak religia? Zjawisko religia wg.
    Ciebie nie istnieje?

    > Mi trudno przyjąć, że coś jest, jeśli nikt nie umie tego precyzyjnie
    > opisać. A już na pewno powodem ani dowodem nie są wątki na forach, w
    > których ludzie głównie spierają się nad definicją :]
    >
    > Po prostu zarzuć przykładem zdjęcia z "plastyką" i zdjęcia "bez
    > plastyki", to będzie na czym zawiesić dyskusję. Wewnętrzne światy to
    > trochę za mało.
    Nie ma zdjęcia BEZ plastyki.
    A plastyka nie jest cechą obiektywu, tylko zdjęcia.
    Głębia ostrości ma bezpośredni wpływ na plastykę, perspektywa, płynność
    przejść tonalnych i kilkanaśnie, a może i dziesią innych trudno
    opisywalnych cech.
    Ale żeby to rozumieć, trzeba nie być inżynierem. Oni nie widzą rzeczy
    których się nie da zmierzyć, albo zważyć.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam