  • 11. Data: 2009-03-28 15:35:53
    Temat: Re: plamy na zdjęciu
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    http://goran007.web-album.org/photo/469,1,plamy
    Mam nadzieje ze teraz bedize dzialac
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 12. Data: 2009-03-28 15:47:30
    Temat: Re: plamy na zdjeciu
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    ?ukasz Goran wrote:
    > http://goran007.web-album.org/photo/469,1,plamy
    > Mam nadzieje ze teraz bedize dzialac

    Widać - syfy na matrycy. Im bardziej przymykasz przysłonę, tym więcej
    ich zobaczysz.
    Odnośnie czyszczenia - archiwum grupy - jest o czyszczeniu bardzo
    często, dogłębnie i na różne strony, więc proszę nie zakładaj nowego
    wątku pt."jak wyczyścić matrycę".

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 13. Data: 2009-03-28 16:02:33
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    Witam
    Bardzo dziękuję za diagnozę. Wątku oczywiście nie będę zakłądał. Już
    przeglądnąłem instrukcję aparatu i archiwum. Myślę że dam sobie radę.
    Łukasz Goran Gądzik
    151731