eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplaga dojeżdzaczyRe: plaga dojeżdzaczy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plaga dojeżdzaczy
    Date: Sun, 5 Jun 2016 20:45:51 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <nj1s0v$brs$1@node1.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <nipuqm$q0k$1@node2.news.atman.pl>
    <575082be$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160602.invalid>
    <57508e04$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5753eab6$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1cbh$1fc$2@node2.news.atman.pl>
    <57545b7a$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1mej$6fo$1@node1.news.atman.pl>
    <57546d3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1465152351 12156 83.142.198.226 (5 Jun 2016 18:45:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jun 2016 18:45:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.0
    In-Reply-To: <57546d3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583117
    [ ukryj nagłówki ]

    On 05.06.2016 20:19, Slavekk wrote:

    >> - nawet jak akumulator i rozrusznik do tego
    >> przystosowany, to i tak będzie działał krócej.
    >
    > Nieprawda.
    > Poza tym niekoniecznie rozruch odbywa się z akumulatora.

    Z ciekawości - z czego.

    > No i "rozrusznik" niekoniecznie jest rozrusznikiem...

    Z ciekawości - a czym jest?

    >> Wiadomo też, że szybciej ruszę jak mam włączony silnik, niż jak dopiero
    >> będzie odpalany.
    >
    > Nieprawda.
    > Zanim przeniesiesz nogę z hamulca na gaz (w automacie) lub zanim
    > wrzucisz bieg (po naciśnięciu sprzęgła - w manualu) silnik już pracuje
    > i jest w pełni gotowy do przyspieszania

    te 0,2 sekundy wystarcza?

    >> Wiadomo też, że zużyje trochę mniej paliwa - czy się
    >> opłaca - nie jest to już takie oczywiste. Ale skoro jesteś pewny, że się
    >> opłaca to używaj - przecież nikt ci nie broni.
    >
    > Oszczędności są spore nawet wyłączając silnik, który nie ma S&S -
    > sprawdziłem, że wyłączając w mieście, nawet nie na każdym skrzyżowaniu,
    > tylko na tych gdzie zmiana świateł trwa długo - wychodzi ponad 10%.

    To ile on ci na jałowym pali? Bo mój litr LPG na godzinę (a to staroć).
    pali średnio 14 LPG w mieście na stówkę. Powiedzmy, że 100 w mieście
    robisz w 4 godziny. Żeby zaoszczędzić 10% czyli 1,4 litra - musiałbyś na
    4 godziny "jazdy" 1h20 minut stać z wyłaczonym silnikiem a 2m40 minut
    jechać. 1/3 na wyłaczonym silniku to chyba nadmierny optymizm/pesymizm?
    Nawet jeśli - to to 1,4 litra LPG w w porównaniu z S&S (działa to jakoś
    rozsądnie z LPG?) wielkim kosztem nie jest.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: