    From: Edek <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pl. usenet o agile
    Date: Mon, 22 Jul 2013 16:27:45 +0000 (UTC)
    <e...@g...com>
    <3...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 22 Jul 2013 08:15:33 -0700, Adam Klobukowski
    wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Kulturowo nie ma przeszkód. Jeżeli do oprogramowania potrzebna jest certyfikacja,
    to zamawiający to raczej wie i umieści w zamówieniu. Wykonawca umieszcza to w
    definition of done i po sprawie.

    > Powstaną, jeśli będą w definition of done.

    Tylko wytłumacz to zapalonym konsumentom pizzy. Jaki Technical Product
    Owner, co, może jeszcze Certification Produkt Owner i Pizza Master i
    Dokumentation Produkt Owner?

    Naprawdę, nie zauważasz problemu kulturowego.

    --
    Edek