  • Data: 2013-07-22 18:30:33
    Temat: Re: pl. usenet o agile
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szarym od mżawki świtem Mon, 22 Jul 2013 16:49:09 +0200, slawek wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Maciej Sobczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Konstruktywna propozycja - spotykać się przy homarach... z członkami agencji
    > certyfikacyjnej.

    Wtedy, po trzech ...napojach z homara dadzą się przekonać i dać słowo,
    że zaakceptują Documentation By Example czy dowolny inny nowoczesny
    wynalazek i wystawią Certyfikat ze stemplem zwinnego kraba.

    --
    Edek