  • Data: 2011-07-29 17:45:24
    Temat: Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: mt <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek pisze:

    > A ja uważam, że to dobry pomysł.
    > Język ewoluuje i nie tego nie zmieni.
    > Tak jak nie używa się już staropolskiego (kto mówi do kobiety
    > Waćpanna????) tak nie jest wykluczone, że wszystkie ogonki i inne
    > szlaczki będą znikały.

    Bzdura jakaś. Litery diakrytyczne nie znikną (przynajmniej nie w jakiejś
    przewidywalnej przyszłości), szczególnie te tworzące oddzielną głoskę,
    gdyż oznaczałoby to niemożliwość rozróżnienia powstałej w ten sposób
    wieloznaczności. Tak jak Ci napisano, spróbuj mówić w ten sposób i
    powiedz bądź napisz np. do kumpla, że "zrobisz mu łaskę". Jestem jeszcze
    skłonny uwierzyć, że może z czasem zostanie np. ujednolicone "ó" i "u"
    bądź "rz" i "ż" ale reszta zostanie.

    --
    marcin