  • Data: 2011-02-01 22:19:58
    Temat: Re: pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-01 11:59, pitpull pisze:

    > Logitech: [DEVICE][TV][POWER][DEVICE][SAT][POWER] - oczywiście po
    > poprawce, żeby power był od razu na pierwszej stronie i w tym samym
    > miejscu co przy TV, a nie jak domyślnie najpierw 3x NEXT :D

    Po co kupujesz coś czego nie potrafisz obsługiwać ?

    wiesz czemu kupiłem harmony / bo obsługuje macro, czyli żeby właczyć
    ogladanie filmu z odtwarzacza na telewizorze a włączonym amplitunerem
    wciska dwa przyciski "Activities" oraz nazwany oryginalnie "DVD"
    (wyświetlany na ekraniku)

    Co wykonuje pilot ?

    1.Uruchamia tv
    2.Przełącza tv na wejście HDMI 1
    3.Uruchamia DVD
    4.Uruchamia amplituner
    5.Przełącza amplituner na wejście DVD

    Jednocześnie w tym trybie pilot głośnością steruje w amplitunerze oraz
    tv, funkcjami odtwarzacza na dvd etc etc

    Zastępuje w pełni 3 piloty w sposób bardzo wygodny, jeśli nie korzystasz
    z makr to zacznij