  • 21. Data: 2011-07-22 18:03:46
    Temat: Re: pikseloza przy 66 procentach
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 11:45:36 +0200, marek augustynski napisał(a):

    > Podczas pracy w PS-ie można operować powiększeniem obrazka na ekranie. W
    > okienku navigator skacze się miedzy powiększeniem ...25, 33, 50, 66 procent i
    > tak dalej. Przy powiększeniach ...33, 66... obraz staje się szarpany, jakby
    > piksele wyłaziły na wierzch. Czy jest możliwe uzyskanie takiego szarpanego
    > obrazu fizycznie? Żeby ten efekt był na stałe, niezależnie od PS-a?

    Menu Image -> Image Size -> parametr Resample Image = Nearest Neighbor
    (pierwszy na liście od góry)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 22. Data: 2011-07-22 19:15:12
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 22 Lip, 20:03, Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> wrote:

    > Menu Image -> Image Size -> parametr Resample Image = Nearest Neighbor
    > (pierwszy na liście od góry)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Sylwester Zarębski
    >
    > Aby wysłać email zmień zbieracz w adresie na sylwek

    Do Mirka i Sylwestra
    Skalowanie daje równomierną pikselozę. Punktem wyjścia musi być print
    screen bo efekt o którym mowimy jest "poszatkowany".

    marek

  • 23. Data: 2011-07-23 10:53:09
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 12:15:12 -0700 (PDT), marek augustynski
    napisał(a):

    > Do Mirka i Sylwestra
    > Skalowanie daje równomierną pikselozę. Punktem wyjścia musi być print
    > screen bo efekt o którym mowimy jest "poszatkowany".

    Nie masz racji :).

    Oryginalny obraz:
    http://imageshack.us/photo/my-images/600/100orig.jpg
    /

    Zeskalowany w dół 66%:
    http://imageshack.us/photo/my-images/94/80654332.jpg
    /

    Przeskalowany w górę 150%:
    http://imageshack.us/photo/my-images/812/100new.jpg/

    Nie wiem czy to jest dla ciebie równomierne, dla mnie nie :).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski