  • Data: 2015-05-25 20:27:23
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 May 2015, bartosz wrote:

    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał
    [...]

    Nie można się zgodzić.
    Są w stanie przeczytać PoRD i wyczytać coś, czego tam nie ma :P
    Nie wiem czego to może być objaw (urojenia), ale chyba z kretynizmem
    nic wspólnego nie ma.
    Inna sprawa, że organizacja ruchu tu i ówdzie (brak widoczności, brak
    oznaczeń widocznych z dalszych pasów itp) wygląda jak celowe wpuszczanie
    kierujących na minę, ale to już poza tematem.

    > Zluzuj majty - i poczytaj troche pord.

    I tu jest problem.
    Że spora część na tym przeczytaniu poprzestaje (przyznaj się, też
    uznałeś że starczy, czy w ogóle wolałeś nie czytać?)
    Dlatego, że "nie ma w PoRD", nie ma mandatu.
    I niektórym się wydaje że takie jest prawo.
    Ale jak dojdzie co do czego, to jest właśnie tak jak pisze "Użytkownik".
    A kierowca jest zaskakiwany wyrokiem który uważa za niesprawiedliwy.
    Przecież jechał "jak zawsze"! (jak zawsze źle).
    A sąd za bardzo kombinować nie może (no chyba że pieszy niekumanty,
    bez adwokata i nie wygląda na takiego co będzie się odwoływał), bo
    Polska regularnie przegrywa dość spraw przed trybunałami m-narodowymi,
    żeby jeszcze dokładać sprawę za nieprzestrzeganie podpisanej konwencji.
    A ludziska się uczą i "byle piekarz" potrafi się przesądzić przez
    wszystkie instancje, jak mu zależy:
    http://wgospodarce.pl/informacje/10651-polska-traci-
    na-przegranych-sprawach-przed-europejskim-trybunalem
    -praw-czlowieka
    http://www.rp.pl/artykul/514573.html?print=tak&p=0

    > Jak to dobrze, ze ludzie z podobnie spaczona swiadonoscia nie stanowia
    > prawa w tym kraju.

    Masz na myśli tych, co wpisali że ratyfikowane umowy stanowią część
    polskiego prawa i mają moc ustaw?
    No nie ma wyjścia - inaczej państwo (każde) naraża się na różnorakie
    sankcje.
    Do wyboru jest jeszcze niepodpisywanie (powiedzmy, że skoro już podpisana
    to można co najwyżej wypowiedzieć) konwencji, ale to oznacza m.in., że
    polskie prawo jazdy stanie się za granicą nic nie znaczącym świstkiem papieru.
    Za to ile opłat można by pobrać od cudzoziemców za kwit "uważniający"
    ich zagraniczne PJ na terenie RP... :>
    I można będzie gnębić Francuzów i Niemców wymaganiem apteczki :P

    Ale na razie AFAIK konwencja wiedeńska wypowiedziana nie jest.
    <złośliwość>
    Elekt Duda obiecywał że wypowie czy nie?
    </złośliwość>

    pzdr, Gotfryd