eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówkaRe: pieszy vs osob?wka
  • Data: 2015-05-25 19:22:28
    Temat: Re: pieszy vs osob?wka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 25 May 2015, bartosz wrote:

    > (poruszany w tym watku przypadek awaryjnego hamowania tramwaju dotyczy tez
    > kazdego innego naglego manewru)

    Innego pojazdu?
    No to nie, nie dotyczy. Było wyjaśniane.
    Tramwaj NIE MOŻE hamować "pośrednio".

    Ma albo stalowe kółka na stalowej szynie, nieźlie ślizgające się,
    którymi w związku z tym może hamować w skali od "bardzo słabo" do
    "umiarkowanie" i bardziej się nie da, albo dopasowane płaskie
    elektromagnesy, które przywierają z siłą nieporównywalną do ich wyglądu.
    No, powiedzmy, w wersji "wyglądu magnesu" co lepsze magnesy
    trwałe położone na "płaskiej stali" mogłyby ujść.

    I jak te drugie przyklei, to ma skokowo przydzielony bonus,
    którego autem tak prosto nie osiągniesz :> (nie licząc wersji
    "skrzydełek" przy prędkościach poddźwiękowych, powiedzmy od
    F1 w górę :>, powiedz mi, czym chcesz zwiększyć siłę docisku
    do podłoża, i to znacznie?)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: