  • Data: 2015-05-26 07:30:18
    Temat: Re: pieszy vs osob?wka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-25 23:45, Uzytkownik wrote:

    > Jeżeli przewozisz osoby dla których gwałtowny manewr może być
    > niebezpieczny to po prostu nie szarżuj, nie wyprzedzaj innych samochodów
    > na przejściu, jedź zgodnie z przepisami, a zatrzymanie nie będzie Ci
    > sprawiało najmniejszego problemu. Wybacz, ale Twoje tłumaczenia są tak
    > absurdalne, że nie wiadomo czy się śmiać czy też płakać nad Twoim
    > sposobem myślenia. Wybacz, ale sam jestem kierowcą i naprawdę nie mam
    > problemu, aby się zatrzymać i przepuścić pieszych. Różnica polega tylko
    > na tym, że ja nie próbuję tłumaczyć buractwa drogowego wyimaginowanymi
> [...]

    Ano - mam podobne podejście - uważam że pieszy ma pierwszeństwo i już.
    To że on ma "zakaz wtargnięcia" dotyczy pieszego nie kierowcy. Kierowcy
    dotyczy to, że ma zachować szczególną ostrożność i przepuścić pieszego.
    Koniec tematu, przynajmniej na drogach jednopasmowych, bo jak jest
    więcej pasów to pojawia się czynnik "jak są dwa pasy, to nie wyprzedzam"
    na przejściach:(

    I teraz sedno - jak czytam bzdury i kretyńskie argumenty typu piesi
    złośliwe stojący przy przejściach celem wprowadzenia w błąd kierowców,
    jak to pasażerowie automobilu doznają obrażeń wewnętrznych w wyniku
    przeciążenia od hamowania itp to dochodzę do wniosku, że piszący takie
    kretynizmy sami potwierdzają, że żadnych rozsądnych argumentów nie mają.

    Shrek.