  • Data: 2015-05-27 19:55:19
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-21 20:32, bartosz wrote:
    > U?ytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie, jestem za utrzymaniem stanu obecnego, majacego co prawda pewne wady,
    > lecz mniejsze, niz wystapilyby po wprowadzeniu poprawek na rzecz nadania
    > wiekszych praw pierwszenstwa ktorejkolwiek z grup uczestniczacych w ruchu.

    Ja tez bym utrzymał obecny stan i zabral sie za solidne egzekwowanie
    przepisow wokol przejsc dla pieszych zamiast wytapiania czasu na
    "piratow" jadacych przez wioske 80/50.

    Zamiast zabierac prawko za przekroczenie o 50 w miescie (ha w jakim
    miejscie - zwykle we wiosze com a 3 budynki - albo jak w Szczecinie - o
    1-szej w nocy na trojpasmowce) to by m zabierak za wyprzedzanie na
    przejsciu i omijanie pojazdu, ktory sie zatrzymal aby przepuscic pieszego.

    --
    mk4