-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
n1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 25 May 2015 23:45:22 +0200
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pieszy vs osob?wka
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl> <mjf2a7$dlj$1@node1.news.atman.pl>
<mjf2j7$tac$1@node2.news.atman.pl>
<555b3c9b$2$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<55620938$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<55630740$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1505251913360.2004@quad>
<55636e5e$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <55636e5e$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <556397f6$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-94-254-193-155.play-internet.pl
X-Trace: 1432590341 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2201 94.254.193.155:33731
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562973
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-05-25 o 20:10, bartosz pisze:
> Tlumacze: samochod moze przewozic osoby, dla ktorych gwaltowny manewr moze
> byc niebezpieczny - i to jest clou. Reszta, w tym przyklad z awaryjnym
> hamowaniem tramwaju, co zakonczylo sie sprawa sadowa, jest uzasadnieniem.
>
Jeżeli przewozisz osoby dla których gwałtowny manewr może być
niebezpieczny to po prostu nie szarżuj, nie wyprzedzaj innych samochodów
na przejściu, jedź zgodnie z przepisami, a zatrzymanie nie będzie Ci
sprawiało najmniejszego problemu. Wybacz, ale Twoje tłumaczenia są tak
absurdalne, że nie wiadomo czy się śmiać czy też płakać nad Twoim
sposobem myślenia. Wybacz, ale sam jestem kierowcą i naprawdę nie mam
problemu, aby się zatrzymać i przepuścić pieszych. Różnica polega tylko
na tym, że ja nie próbuję tłumaczyć buractwa drogowego wyimaginowanymi
problemami. Lubię dynamiczną i szybką jazdę, ale jak się zbliżam do
przejścia czy przystanku (autobusowego/tramwajowego), zwalniam do
prędkości, która mi umożliwi zatrzymanie bez gwałtownego hamowania. Jak
widzę pieszych chcących przejść przez przejście to się zatrzymuję i
przepuszczam. Uwierz mi, że jak do tej pory jeszcze mi "korona z głowy
nie spadła", a dzięki takiemu zachowaniu nie miewam problemów z nagłym
wtargnięciem pieszych. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że już
kilka razy byłem świadkiem debilnych zachowań innych kierowców.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.15 23:56 Uzytkownik
- 26.05.15 00:33 Uzytkownik
- 26.05.15 07:30 Shrek
- 26.05.15 09:41 szerszen
- 26.05.15 10:49 Ergie
- 26.05.15 21:29 Shrek
- 26.05.15 21:33 Shrek
- 26.05.15 21:48 re
- 26.05.15 22:56 Uzytkownik
- 26.05.15 23:35 Shrek
- 27.05.15 19:30 mk4
- 27.05.15 19:33 mk4
- 27.05.15 19:36 mk4
- 27.05.15 19:43 mk4
- 27.05.15 19:55 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=