eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówka › Re: pieszy vs osob?wka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
    n1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 25 May 2015 23:45:22 +0200
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pieszy vs osob?wka
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl> <mjf2a7$dlj$1@node1.news.atman.pl>
    <mjf2j7$tac$1@node2.news.atman.pl>
    <555b3c9b$2$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <55620938$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <55630740$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1505251913360.2004@quad>
    <55636e5e$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <55636e5e$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <556397f6$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-193-155.play-internet.pl
    X-Trace: 1432590341 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2201 94.254.193.155:33731
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562973
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-25 o 20:10, bartosz pisze:

    > Tlumacze: samochod moze przewozic osoby, dla ktorych gwaltowny manewr moze
    > byc niebezpieczny - i to jest clou. Reszta, w tym przyklad z awaryjnym
    > hamowaniem tramwaju, co zakonczylo sie sprawa sadowa, jest uzasadnieniem.
    >

    Jeżeli przewozisz osoby dla których gwałtowny manewr może być
    niebezpieczny to po prostu nie szarżuj, nie wyprzedzaj innych samochodów
    na przejściu, jedź zgodnie z przepisami, a zatrzymanie nie będzie Ci
    sprawiało najmniejszego problemu. Wybacz, ale Twoje tłumaczenia są tak
    absurdalne, że nie wiadomo czy się śmiać czy też płakać nad Twoim
    sposobem myślenia. Wybacz, ale sam jestem kierowcą i naprawdę nie mam
    problemu, aby się zatrzymać i przepuścić pieszych. Różnica polega tylko
    na tym, że ja nie próbuję tłumaczyć buractwa drogowego wyimaginowanymi
    problemami. Lubię dynamiczną i szybką jazdę, ale jak się zbliżam do
    przejścia czy przystanku (autobusowego/tramwajowego), zwalniam do
    prędkości, która mi umożliwi zatrzymanie bez gwałtownego hamowania. Jak
    widzę pieszych chcących przejść przez przejście to się zatrzymuję i
    przepuszczam. Uwierz mi, że jak do tej pory jeszcze mi "korona z głowy
    nie spadła", a dzięki takiemu zachowaniu nie miewam problemów z nagłym
    wtargnięciem pieszych. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że już
    kilka razy byłem świadkiem debilnych zachowań innych kierowców.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: