eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówka › Re: pieszy vs osob?wka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 25 May 2015 19:22:28 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osob?wka
    In-Reply-To: <55630740$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1505251913360.2004@quad>
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl> <mjf2a7$dlj$1@node1.news.atman.pl>
    <mjf2j7$tac$1@node2.news.atman.pl>
    <555b3c9b$2$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <55620938$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <55630740$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1432574587 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8377 83.15.167.123:65061
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562928
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 25 May 2015, bartosz wrote:

    > (poruszany w tym watku przypadek awaryjnego hamowania tramwaju dotyczy tez
    > kazdego innego naglego manewru)

    Innego pojazdu?
    No to nie, nie dotyczy. Było wyjaśniane.
    Tramwaj NIE MOŻE hamować "pośrednio".

    Ma albo stalowe kółka na stalowej szynie, nieźlie ślizgające się,
    którymi w związku z tym może hamować w skali od "bardzo słabo" do
    "umiarkowanie" i bardziej się nie da, albo dopasowane płaskie
    elektromagnesy, które przywierają z siłą nieporównywalną do ich wyglądu.
    No, powiedzmy, w wersji "wyglądu magnesu" co lepsze magnesy
    trwałe położone na "płaskiej stali" mogłyby ujść.

    I jak te drugie przyklei, to ma skokowo przydzielony bonus,
    którego autem tak prosto nie osiągniesz :> (nie licząc wersji
    "skrzydełek" przy prędkościach poddźwiękowych, powiedzmy od
    F1 w górę :>, powiedz mi, czym chcesz zwiększyć siłę docisku
    do podłoża, i to znacznie?)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: