eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-25 15:01:32
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-25 14:53, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Chodzi o to, że w tym kraju, gdzie nikt nie ściga oszustów-handlarzy to
    > jest ŻADNE kryterium.
    > To tak jakbyś filtrował po kolorze, gdy w każdym ogłoszeniu masz
    > napisane "srebrny metalik".

    Filtrując po przebiegu:

    - odsiewa samochody o przebiegu większym niż możliwy do zaakceptowana
    (to jest pewne, nikt nie podkręca przebiegów do góry)

    - w wynikach otrzymuje samochody o żądanym przebiegu, które w 80% mają
    przebieg fałszywy i w 20% przebieg prawdziwy

    - teraz wystarczy tylko odnaleźć te 20% ;)

    --
    Liwiusz