eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-26 11:07:22
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-26 10:13, Ergie pisze:
    > Pewnie masz rację, ale ja nie zdążyłem. Po prostu w pierwszej kolejności
    > sprawdzałem te które miały podany nr VIN bo po co mam dzwonić skoro mam
    > kilkanaście ofert z już podanym numerem.

    chyba że tak

    > Na podstawie VIN sprawdziłem sobie wyposażenie, bo często sprzedający w
    > ogłoszeniach nie podają całego wyposażenia. Pozostały 4 oferty które
    > miały takie wyposażenie jakie mi odpowiada. Potwierdziłem ich przebieg w
    > ASO

    masz znajomości? bo 3 lata temu historię serwisowania podawali tylko...
    włacicielowi

    i zacząłem oglądać w kolejności od najbliższych. Gdyby żadne autko
    > nie spełniło moich oczekiwań to pewnie bym zaczął dzwonić i pytać o VIN,
    > ale przypominam dyskutujemy o zakupie popularnego samochodu więc
    > problemem nie jest zbyt mało wyników wyszukiwania a zbyt dużo więc
    > trzeba je jakoś filtrować

    dodajmy popularnego i w miarę nowego (do powiedzmy 5 lat, bo później
    ilość aut od pierwszego właściciela drastycznie spada)

    BMW 5 e39 też dość popularne :), ale jak dodam moje wymogi (skóra,
    manual, silnik 3,0d, kombi) to zostaje kilka do kilkanaście sztuk w
    całej Polsce, przebiegu nie potwierdzisz żadnego, z resztą przy tym
    aucie mnie to za specjalnie nie interesuje bo 99% aut będzie miała
    powyżej 300.000km, a te które mają ponad pół miliona też całkiem dobrze
    jeżdżą (bo skręcone do 200.000)

    Lukasz