eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-26 10:13:57
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości grup

    > to już bez sensu, lepiej tam gdzie nie podali ViNu po prostu zadzwonić i o
    > niego zapytać - wtedy faktycznie warto odrzucić tych którzy nie chcą
    > podać.

    Pewnie masz rację, ale ja nie zdążyłem. Po prostu w pierwszej kolejności
    sprawdzałem te które miały podany nr VIN bo po co mam dzwonić skoro mam
    kilkanaście ofert z już podanym numerem.

    Na podstawie VIN sprawdziłem sobie wyposażenie, bo często sprzedający w
    ogłoszeniach nie podają całego wyposażenia. Pozostały 4 oferty które miały
    takie wyposażenie jakie mi odpowiada. Potwierdziłem ich przebieg w ASO i
    zacząłem oglądać w kolejności od najbliższych. Gdyby żadne autko nie
    spełniło moich oczekiwań to pewnie bym zaczął dzwonić i pytać o VIN, ale
    przypominam dyskutujemy o zakupie popularnego samochodu więc problemem nie
    jest zbyt mało wyników wyszukiwania a zbyt dużo więc trzeba je jakoś
    filtrować.

    Pozdrawiam
    Ergie