-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xl
ned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwind
s-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: pierwszy polski elektryczny
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a0de01e$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
<9u1wnemgf9lh$.oh0tkgu440iz.dlg@40tude.net>
<10sjhp4brghxl$.1ncifp5a5dh97.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<ouuf8m$k95$1@node2.news.atman.pl>
<5a12c884$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 20 Nov 2017 14:06:29 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5a12c884$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 55
Message-ID: <5a12d357$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.118.67
X-Trace: 1511183191 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 83.28.118.67:52876
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3470
X-Received-Body-CRC: 2333092211
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619286
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-20 o 13:20, J.F. pisze:
> Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ouuf8m$k95$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2017-11-18 o 14:29, Maciek pisze:
>>> Nawet najbardziej skomplikowany motor elektryczny jest konstrukcyjnie
>>> dość
>>> prostym urządzeniem, szczególnie w porównaniu ze spalinowym.
>>> Kosztowna jest
>>> na pewno bateria. Reszta to żadne cuda techniki. Zawieszenia, podwozia,
>>> wyposażenie - to wszystko jest (lublin).
>
>> No nie do końca. Ja kiedyś myślałem że wystarczy bateryjka, silniczek
>> i drucikiem połączyć.
>> Myliłem się jednak głęboko.
>> Optymalny system chłodzenia baterii, sterownik silnika, itp, to są
>> poważne wyzwania.
>> A najnowsze rozwiązania głównych graczy, to są właśnie małe cuda
>> techniki.
>> Przykładowo, taki inverter tesli/mercedesa https://youtu.be/FPSOIdn8IZc
>> długo musiało trwać jego tworzenie i optymalizowanie.
>
> Dlugo i wiadro spalonych tranzystorow.
>
> Z tym ze - to jest na 250kW.
> Nasze fabryki robia 25kW.
>
> I pewnie nie robia, tylko kupily gotowe od kogos, kto potrafi, np od
> Siemensa.
>
> Falowniki do silnikow sa ogolnie rzecz biorac opanowane przez wiele firm
> na swiecie ... tylko nie kazde sa male i tanie i do pracy w trudnych
> warunkach :-)
>
> J.
>
W Ursusie Elvi jest silnik z Cegielskiego. Chwalą się, że jest lepszy
od konkurencji:
- Napęd, którym dysponujemy to najnowocześniejsza technologia na
świecie, wyprzedzająca rozwiązania oferowane przez konkurencję.
Innowacyjne napędy z indukcyjnymi silnikami pięciofazowymi wyróżnia
podwyższony moment obrotowy - jest o 15 % większy niż rozwiązania
dostępne na rynku. Nasze rozwiązanie wyróżnia też bezczujnikowe
sterowanie silnikiem, które zapewnia ekstremalnie wysoką sprawność.
Nasze napędy są mniejsze, a przez to lżejsze, przez co idealnie nadają
się do zastosowania w pojazdach. HCP jest też producentem stacji do
ładowania tego typu pojazdów. Nasze rozwiązania stwarzają więc dogodne
warunki dla rozwoju technologii elektromobilności w Polsce - powiedział
Wojciech Więcławek, Prezes Zarządu H.CEGIELSKI-POZNAŃ S.A.
Więcej:
http://glowny-mechanik.pl/2017/04/27/hannover-messe-
2017-ursus-h-cegielski-poznan-lacza-sily/
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.17 14:08 robot
- 20.11.17 15:07 Zenek Kapelinder
- 20.11.17 16:30 J.F.
- 21.11.17 10:26 robot
- 21.11.17 17:44 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=