-
Data: 2017-11-20 14:06:29
Temat: Re: pierwszy polski elektryczny
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-11-20 o 13:20, J.F. pisze:
> Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ouuf8m$k95$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2017-11-18 o 14:29, Maciek pisze:
>>> Nawet najbardziej skomplikowany motor elektryczny jest konstrukcyjnie
>>> dość
>>> prostym urządzeniem, szczególnie w porównaniu ze spalinowym.
>>> Kosztowna jest
>>> na pewno bateria. Reszta to żadne cuda techniki. Zawieszenia, podwozia,
>>> wyposażenie - to wszystko jest (lublin).
>
>> No nie do końca. Ja kiedyś myślałem że wystarczy bateryjka, silniczek
>> i drucikiem połączyć.
>> Myliłem się jednak głęboko.
>> Optymalny system chłodzenia baterii, sterownik silnika, itp, to są
>> poważne wyzwania.
>> A najnowsze rozwiązania głównych graczy, to są właśnie małe cuda
>> techniki.
>> Przykładowo, taki inverter tesli/mercedesa https://youtu.be/FPSOIdn8IZc
>> długo musiało trwać jego tworzenie i optymalizowanie.
>
> Dlugo i wiadro spalonych tranzystorow.
>
> Z tym ze - to jest na 250kW.
> Nasze fabryki robia 25kW.
>
> I pewnie nie robia, tylko kupily gotowe od kogos, kto potrafi, np od
> Siemensa.
>
> Falowniki do silnikow sa ogolnie rzecz biorac opanowane przez wiele firm
> na swiecie ... tylko nie kazde sa male i tanie i do pracy w trudnych
> warunkach :-)
>
> J.
>
W Ursusie Elvi jest silnik z Cegielskiego. Chwalą się, że jest lepszy
od konkurencji:
- Napęd, którym dysponujemy to najnowocześniejsza technologia na
świecie, wyprzedzająca rozwiązania oferowane przez konkurencję.
Innowacyjne napędy z indukcyjnymi silnikami pięciofazowymi wyróżnia
podwyższony moment obrotowy - jest o 15 % większy niż rozwiązania
dostępne na rynku. Nasze rozwiązanie wyróżnia też bezczujnikowe
sterowanie silnikiem, które zapewnia ekstremalnie wysoką sprawność.
Nasze napędy są mniejsze, a przez to lżejsze, przez co idealnie nadają
się do zastosowania w pojazdach. HCP jest też producentem stacji do
ładowania tego typu pojazdów. Nasze rozwiązania stwarzają więc dogodne
warunki dla rozwoju technologii elektromobilności w Polsce - powiedział
Wojciech Więcławek, Prezes Zarządu H.CEGIELSKI-POZNAŃ S.A.
Więcej:
http://glowny-mechanik.pl/2017/04/27/hannover-messe-
2017-ursus-h-cegielski-poznan-lacza-sily/
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.17 14:08 robot
- 20.11.17 15:07 Zenek Kapelinder
- 20.11.17 16:30 J.F.
- 21.11.17 10:26 robot
- 21.11.17 17:44 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=