eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy polski elektrycznyRe: pierwszy polski elektryczny
  • Data: 2017-11-20 14:06:29
    Temat: Re: pierwszy polski elektryczny
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-11-20 o 13:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ouuf8m$k95$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2017-11-18 o 14:29, Maciek pisze:
    >>> Nawet najbardziej skomplikowany motor elektryczny jest konstrukcyjnie
    >>> dość
    >>> prostym urządzeniem, szczególnie w porównaniu ze spalinowym.
    >>> Kosztowna jest
    >>> na pewno bateria. Reszta to żadne cuda techniki. Zawieszenia, podwozia,
    >>> wyposażenie - to wszystko jest (lublin).
    >
    >> No nie do końca. Ja kiedyś myślałem że wystarczy bateryjka, silniczek
    >> i drucikiem połączyć.
    >> Myliłem się jednak głęboko.
    >> Optymalny system chłodzenia baterii, sterownik silnika, itp, to są
    >> poważne wyzwania.
    >> A najnowsze rozwiązania głównych graczy, to są właśnie małe cuda
    >> techniki.
    >> Przykładowo, taki inverter tesli/mercedesa https://youtu.be/FPSOIdn8IZc
    >> długo musiało trwać jego tworzenie i optymalizowanie.
    >
    > Dlugo i wiadro spalonych tranzystorow.
    >
    > Z tym ze - to jest na 250kW.
    > Nasze fabryki robia 25kW.
    >
    > I pewnie nie robia, tylko kupily gotowe od kogos, kto potrafi, np od
    > Siemensa.
    >
    > Falowniki do silnikow sa ogolnie rzecz biorac opanowane przez wiele firm
    > na swiecie ... tylko nie kazde sa male i tanie i do pracy w trudnych
    > warunkach :-)
    >
    > J.
    >

    W Ursusie Elvi jest silnik z Cegielskiego. Chwalą się, że jest lepszy
    od konkurencji:

    - Napęd, którym dysponujemy to najnowocześniejsza technologia na
    świecie, wyprzedzająca rozwiązania oferowane przez konkurencję.
    Innowacyjne napędy z indukcyjnymi silnikami pięciofazowymi wyróżnia
    podwyższony moment obrotowy - jest o 15 % większy niż rozwiązania
    dostępne na rynku. Nasze rozwiązanie wyróżnia też bezczujnikowe
    sterowanie silnikiem, które zapewnia ekstremalnie wysoką sprawność.
    Nasze napędy są mniejsze, a przez to lżejsze, przez co idealnie nadają
    się do zastosowania w pojazdach. HCP jest też producentem stacji do
    ładowania tego typu pojazdów. Nasze rozwiązania stwarzają więc dogodne
    warunki dla rozwoju technologii elektromobilności w Polsce - powiedział
    Wojciech Więcławek, Prezes Zarządu H.CEGIELSKI-POZNAŃ S.A.

    Więcej:
    http://glowny-mechanik.pl/2017/04/27/hannover-messe-
    2017-ursus-h-cegielski-poznan-lacza-sily/

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: