    From: mmaurycy <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: pierwszy motocykl, zero doświadczenia
    Date: Mon, 17 Aug 2009 09:37:30 +0200

    Krzysiek pisze:
    > Nigdy nie jeździłem na motocyklu, dopiero zapisałem się na kurs prawa
    > jazdy kat. A. Pytanie jaki wybrać motocykl na początek. Górna granica
    > cenowa: ok. 7000 zł. Typ: chopper. Przeznaczenie: rekreacyjnie (z żoną),
    > może czasem dojazd do pracy (20 km).
    > To co znalazłem na googlach (od najbardziej mnie interesującego):
    > - Yamaha Virago 250, 535
    > - Kawasaki EN 500
    > - Romet R250
    >
    > Krzysiek
    Wszystko zależy czego oczekujesz, jaka masz masę ciała itd.
    Jeśli nie masz doświadczenia radze Ci 250 znacznie więcej wybacza błędów niż
    mocniejszy sprzęt, jest lżejsza to ma duże znaczenie zwłaszcza na
    początrek, mniej pali. Najlepiej kupić tani sprzęt na którym się nauczysz panować nad
    motocyklem nie koniecznie nowy,
    KONIECZNIE Z GMOLAMI!!! Ja bym kupił Virago 250 (moim zdaniem ładniejsza od 535) lub
    romet/zippa najlepiej używkę
    -mała strata krótki żal a przy okazji nauczysz się trochę mechaniki
    To oczywiście moje subiektywne podejście jeżdżę 150 :). Pozdrawiam życzę rozsądku i
    szczęścia.

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy