  • Data: 2009-08-19 18:25:13
    Temat: Re: pierwszy motocykl, zero doświadczenia
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:

    > To co znalazłem na googlach (od najbardziej mnie interesującego):
    > - Yamaha Virago 250, 535

    Jako pierwsze moto kupiłem Virago 535 (45KM) i generalnie jestem
    zadowolony. Mocy dla 1 osoby wystarcza, we 2 jest ciut gorzej, ale
    kwestia tego co lubisz. Siedzenie pasażera jest arcyniewygodne (wg.
    mojej żony). Jako pierwszy motor jest ok, teraz (po pół roku) kupiłbym
    1100 ze względu na wygodniejsze siedzenie plecaka i więcej mocy. 535
    najlepiej mi się jeździ nie przekraczając 90 kmph, bo potem to już za
    wysokie obroty się robią.

    Z wad: brak wskaźnika rezerwy, kiepskie ładowanie, twarde siedzenie
    pasażera, biegi mogłyby być ciut dłuższe.

    Mateusz Mirski