  • 131. Data: 2011-02-02 09:51:56
    Temat: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:110201.224706.pms.2175@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Błąd w założeniu, że jadąc od Pn dojechał do skrzyżowania.

    Tak, dojechał do skrzyżowania.

    > Jeżeli jedziesz drogą z pierwszeństwem i sie pomylisz i pojedziesz na
    > wprost
    > na czyjeś podwórko, zawrócisz i nie zobaczysz A-7/D-2 to uważasz, że masz
    > pierwszeństwo, bo ci z prawej i lewej maja A-7?

    Nie rozumiem pytania, możesz nieco jaśniej? Szczególnie jeśli chodzi z tym
    podwórkiem na wprost.

    > Zima -- zwija asfalt i nie ma już drogi... Ale chyba nie o to chciałes
    > zapytać

    Potrafisz odpowiedzieć serio?

  • 132. Data: 2011-02-02 09:58:35
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    .
    > No i widzisz Walduś jak się pięknie podkładasz -- kilkaset metrów...
    > dojazd
    > do obiektu, brak skrzyżowania od strony Pn -- to wszystko zapisane w
    > odpowiednich kwitach dostępnych na życzenie...

    > Zrób to co sam napisałeś, i posiądź wiedzę o stanie prawnym tej drogi od
    > północy

    Tom N, tak beznadziejnych wypowiedzi dawno nie czytałem. Czepiłeś się tego
    dojazdu do obiektu. A może coś merytorycznego potrafisz napisać?

    http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geo
    code=&q=z%C4%85bki&ie=UTF8&hq=&hnear=Z%C4%85bki,+wo%
    C5%82omi%C5%84ski,+Mazowieckie,+Polska&ll=52.287784,
    21.123179&spn=0.005847,0.014344&t=h&z=17

  • 133. Data: 2011-02-02 10:47:17
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-02-01 12:55, A2 pisze:

    Tak więc jezeli gdzies wczesniej jest D1 to
    obowiązuje nadal i niebieski ma pierwszeństwo.

    Mieszasz. Kierujący jednego z aut ma znak A-7 (ustąp pierwszeństwa) i bez
    względu na to jakie pozostałe auta mają znaki, musi pierwszeństwa ustąpić.

  • 134. Data: 2011-02-02 10:50:35
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "A2" napisał w wiadomości grup

    Pytanie podstawe brzmi: czy droga po której poruszał się niebieski samochód
    jest drogą z pierwszeństwem przejazdu,

    Złe pytanie.
    Powinno brzmieć: czy droga po której porusza się czerwony jest drogą z
    pierwszeństwem czy też jest podporządkowana?

  • 135. Data: 2011-02-02 10:51:35
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "A2" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Ponawiam konkretne pytanie: czy droga po której poruszał się niebieski
    samochód jest drogą z pierwszeństwem przejazdu, mimo, że nie ma nie niej
    znaku D1?

    Tak. W stosunku do drogi oznaczonej znakiem A-7. Bezapelacyjnie.

  • 136. Data: 2011-02-02 10:54:24
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "A2" napisał w wiadomości grup

    Nie, takie skrzyżowania się często spotyka. Znak D1 może tam być.

    Od kiedy znak informacyjny (a takim jest D-1) MUSI być ustawiony to raz.
    A dwa to trzeba było uważać na znaki i zastosować się do znaku A-7.

  • 137. Data: 2011-02-02 10:58:48
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com> napisał w wiadomości

    > Tak. W stosunku do drogi oznaczonej znakiem A-7. Bezapelacyjnie.

    Jest czy nie jest? Odpowiedź tak lub nie.

  • 138. Data: 2011-02-02 11:06:04
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    > Złe pytanie.
    > Powinno brzmieć: czy droga po której porusza się czerwony jest drogą z
    > pierwszeństwem czy też jest podporządkowana?

    Skoro jest tam znak A-7 to oznacza, że droga po której jedzie czerwony jest
    podporządkowana. Czyli droga prostopadła jest z pierwszeństwem. Jednak
    kierowca czerwonego pojazdu uważa inaczej. Uważa, że skoro niebieski nie ma
    znaku D-1 to skrzyżowanie jest równorzędne i nie obowiązuje go znak A-7.
    Niestety, ale nie udało się wytłumaczyć tego kierowcy pojazdu czerwonego.
    Jeśli będzie tak jeździł, to pewnie wkrótce kogoś zabije. Zresztą padł nawet
    taki tekst w rozmowie: "Mógł Pan we mnie wjechać, przekonałby się Pan czyja
    byłaby wina". Ja oczywiście nie zamierzam w nikogo wjeżdżać, wolę go
    przepuścić.

  • 139. Data: 2011-02-02 11:38:20
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-02 11:06:04 A2

    > skoro niebieski nie ma znaku D-1 to skrzyżowanie
    > jest równorzędne i nie obowiązuje go znak A-7.

    Niezła bzdura. :)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 140. Data: 2011-02-02 13:02:03
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > na ilość kolizji wpływa bliska zeru statystyczna znajomośc przepisów i
    > jazda na pałę.

    Przysięgniesz na życie swoich dzieci (jeżeli je masz)
    że "nie jeździsz nigdy na >>pałę<<"
    i znasz przepisy wszystkich paragrafów???

    Artur(m)

    PS
    Chętnie pojeździłbym za Tobą, tak jak jeździli dziennikarze za
    USTAWODAWCAMI, którzy ustanowili 50km/h.