-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
Date: Tue, 01 Feb 2011 17:59:50 +0100
From: R2r <b...@m...net.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
References: <ii8sbn$oeu$1@usenet.news.interia.pl> <ii8t2r$2ai$1@news.onet.pl>
<ii8vu5$u4p$1@usenet.news.interia.pl> <ii90if$ib3$1@news.onet.pl>
<ii90qv$vkm$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@l...institute.com>
<ii91iu$18s$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@l...institute.com>
<ii91sl$1oj$1@usenet.news.interia.pl>
<1vycxaakd43g4$.dlg@lepper.institute.com> <4d480de9$1@news.home.net.pl>
<1...@l...institute.com> <4d481123$1@news.home.net.pl>
<3jh8cyrihk7g$.dlg@lepper.institute.com>
<4d481620$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
<ii95iu$7np$1@usenet.news.interia.pl>
<4d481f15$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<ii982e$bn4$1@usenet.news.interia.pl>
<4d482c36$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<ii9bfo$h3q$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <ii9bfo$h3q$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 48
Message-ID: <4d483c05$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.19.143.100
X-Trace: 1296579589 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2442 83.19.143.100:2424
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347270
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-01 17:13, A2 pisze:
> Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
> news:4d482c36$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Czego jeszcze oczekuję? Że ktoś odniesie się do sytuacji z zawracaniem,
>>> którą wcześniej opisałem.
>> Ale chodzi Ci o to, że ktoś jechał w jedną stronę tą samą drogą i znak
>> był a w przeciwną go nie ma? Bo jeśli tak to to nie ma znaczenia. Nie
>> należy jeździć na pamięć. W oznakowaniu liczy się stan teraźniejszy.
>
> (...)
>>> Patrz przypadek z
>>> zawracaniem.
>> Już napisałem - to nie ma znaczenia. Od przyjazdu do wyjazdu cos się
>> mogło zmienić w oznakowaniu. Choćby i to, że ktoś ukradł A-7 z drogi
>> czerwonego. Brak tego znaku diametralnie zmienia sytuację i nieistotne
>> jest co było przed kilkunastoma minutami.
>> Liczy się stan obecny.
>
> Niebieski jechał ulicą Stefczyka z kierunku południowego (z
> pierwszeństwem), minął zna D1, przejechał skrzyżowanie z Sikorskiego.
> Rozumiem, że ulica Stefczyka (za tym skrzyżowaniem) jest z
> pierwszeństwem, zgoda?
Jeśli znaki nie stanowią inaczej.
> Wracając do sytuacji. Niebieskiemu 20m za skrzyżowaniem żona krzyknęła:
> "gdzie ty jedziesz? przecież mieliśmy wstąpić na kawę do Kowalskich na
> ul. Sikorskiego". Niebieski więc zawraca tuż za skrzyżowaniem. Jechał
> wcześniej ul. Stefczyka dobre kilkaset metrów, ulica była wyraźnie
> oznakowana D1, więc po zawrotce nie wpadł na to, że droga straciła (albo
> mogła) stracić uprzywilejowanie. Toż minęło kilkanaście sekund jak mijał
> D1...
>
Kilkanaście sekund to potrzeba na zatrzymanie się, z manewrem to może
być nie tylko kilkadziesiąt sekund lecz nawet kilka minut. Ale nieważne.
Prawdopodobieństwo, że nawet w ciągu kilku minut akurat ktoś zmieni
oznakowanie (choćby łamiąc któryś znak) i do tego, że nastąpi to akurat
między jednym a drugim przejazdem jest bardzo bliskie zeru. Praktycznie
można uznać, że zerowe, jednak im dłuższy ten czas tym to
prawdopodobieństwo robi się większe.
> Jazda na pamięć czy według znaków i zdrowego rozsądku?
Jazda na pamięć. Zdrowy rozsądek każe jednak upewnić się co do
aktualnego oznakowania a nie opierać się jedynie na tym co było choćby i
całkiem niedawno.
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.11 18:35 Uncle Pete
- 01.02.11 20:29 Krzysiek Kielczewski
- 01.02.11 20:51 Jan Koval
- 01.02.11 22:24 Tom N
- 01.02.11 22:39 Tom N
- 01.02.11 22:47 Tom N
- 01.02.11 22:54 Tom N
- 01.02.11 23:00 Jacek Osiecki
- 01.02.11 23:27 Krzysiek Kielczewski
- 02.02.11 09:19 A2
- 02.02.11 09:36 A2
- 02.02.11 09:41 A2
- 02.02.11 09:46 A2
- 02.02.11 09:48 A2
- 02.02.11 09:51 A2
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo