-
71. Data: 2016-04-13 10:47:15
Temat: Re: manewr skrętu.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 8 Apr 2016 17:24:49 +0200, w <5707cd5a$0$642$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ignacy" <l...@d...lo> napisał(-a):
> W jaki sposób uzasadniasz pierwszeństwo w wyborze pasa
> na podstawie definicji skrzyżowania ?
> Mowa o tym skrzyżowaniu przy skręcie w prawo :
> https://www.google.pl/maps/@50.8757213,20.5987312,3a
,75y,291.69h,89.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSPT6azKAGv1z
-XLAWN4TRg!2e0!7i13312!8i6656
Pisałem poczytaj definicję skrzyżowania z przykładami.
Proponujesz "zakończenie" skrzyżowania jest przed zakończeniem łuków jezdni.
Brawo ty :)
PS. A w ogóle nie ma teraz na tym skrzyżowaniu ronda?
https://www.google.pl/maps/@50.8757597,20.5979537,18
z
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
-
72. Data: 2016-04-13 10:50:30
Temat: Re: manewr skrętu
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sat, 9 Apr 2016 07:30:54 +0200, w <570893bf$0$702$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ignacy" <l...@d...lo> napisał(-a):
> Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:dhefgbd90rft6t03okb8le1lojfre2fu92@4ax.com...
>
> > Po to wymalowali powierzchnię wyłączoną, aby nie było wątpliwości.
> > Zmieniając pas, musisz ustąpić.
>
> Tutaj też?
> https://www.google.pl/maps/@52.2923699,21.0173735,3a
,75y,184.65h,63.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sajbVfKuDPsWb
aWI4BF8Amg!2e0!7i13312!8i6656
> Tutaj masz pierwszeństwo, bo znak A-6e daje ci pierwszeństwo.
Znak A-6e nie daje pierwszeństwa, bo to znak osrzegawczy. W ogóle skąd go
wziąłeś???
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
-
73. Data: 2016-04-13 10:53:52
Temat: Re: skręt w prawo.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sat, 9 Apr 2016 07:44:45 +0200, w
<570896dc$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <l...@d...lo>
napisał(-a):
> skręt kończy się tam gdzie kończy się namalowana powierzchnia wyłączona.
> Dalej są dwa równoległe pasy ruchu i chcąc zająć lewy pas,
> należy ustąpić.
Popatrz na ten obrazek
https://lh4.googleusercontent.com/-oMWia0tSsco/UpdG3
uAyQEI/AAAAAAAAO40/0dABj5aVcmM/s404/Czy%2520to%2520j
est%2520skrzyzowanie_A.png
popatrz na wierzchołki
i powiedz mi skąd wziąłeś swoją definicję skrzyżowania, bo jest bardzo
nowatorska.
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
-
74. Data: 2016-04-13 17:51:11
Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
Od: Shrek <...@w...pl>
On 13.04.2016 10:41, r...@k...pl wrote:
>>> https://www.google.pl/maps/@52.2925183,21.0172678,3a
,75y,163.29h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2g0kjVNGzj3z
l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656
>>
>> Ale to jest zupełnie inne skrzyżowanie.
>
> Zupełnie takie samo skrzyżowanie, tylko że z oznakowaniem poziomym dla opornych
> :).
Zupełnie inne. Jest inne oznakowanie poziome (które ma taką samą
"wartość" jak pionowe). To tak jakbyś twierdził, że to takie samo
skrzyżowanie jak rondo turbinowe, bo i prezed jednym i przed drugim jest
znak "ustąp pierwszeństwa".
>> Nie. Po prostu gdyby ich nie było, to... by ich nie było i pierwszeństwo
>> byłoby inne.
>
> Gdyby ich nie było, to pierwszeństwo byłoby takie samo. Znaki masz wcześniej
> (pionowe), tutaj dodatkowo masz namalowaną linię zatrzymania i powtórzone znaki
> pionowe.
Oraz dodatkowo "konczą" się dwa pasy a jeden inny przechodzi w te dwa
kończące się. NIe udawaj ślepego.
>> Zresztą masz to opisane w artykule na który się powołujesz.
>> Sugerujesz, że gdyby nie było tych trójkącików na jezdni i dodatkowej
>> linni w poprzek pasów, to można by ze zjazdu wpieprzyć się na lewy pas
>> mając pierwszeństwo? Bo jak dla mnie to wyraźnie tam pasy zmieniasz. A
>> oznakowane tego skrzyżowania jest słabe - można było to zrobić znacznie
>> lepiej.
>
> Oczywiście. Gdyby nie było linii ciągłej, to mógłbyś tak zrobić.
Oczywiście, że mógłbyś (nawet jak byłaby tam ciągła) - z tym że ci nie
wolno. Jak nie ma ciągłej to możesz sobie pas zmienić, ale ze wszystkimi
konsekwencjami w szczególności dotyczącymi pierwszeństwa.
> Nie podoba
> się? Pisz na Wiejską, że usunięcie przepisu iż przy skręcie w prawo masz zająć
> prawy pas było głupim pomysłem :).
Bo i po trochu jest kiepskim pomysłem, ale w tym przypadku to akurat bez
znaczenia.
Shrek
-
75. Data: 2016-04-14 10:37:09
Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Wed, 13 Apr 2016 17:51:11 +0200, w <nelpta$up2$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> On 13.04.2016 10:41, r...@k...pl wrote:
>
> >>> https://www.google.pl/maps/@52.2925183,21.0172678,3a
,75y,163.29h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2g0kjVNGzj3z
l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656
> >>
> >> Ale to jest zupełnie inne skrzyżowanie.
> >
> > Zupełnie takie samo skrzyżowanie, tylko że z oznakowaniem poziomym dla opornych
> > :).
>
> Zupełnie inne. Jest inne oznakowanie poziome (które ma taką samą
> "wartość" jak pionowe). To tak jakbyś twierdził, że to takie samo
> skrzyżowanie jak rondo turbinowe, bo i prezed jednym i przed drugim jest
> znak "ustąp pierwszeństwa".
Jest oznakowanie poziome jako uzupełnienie pionowego. Niczego ono nie zmienia.
Porównanie z rondem turbinowym nietrafne, bo tam masz pasy które zmieniają
przebieg skrzyżowania -- tutaj pasy niczego nie zmieniają.
> >> Nie. Po prostu gdyby ich nie było, to... by ich nie było i pierwszeństwo
> >> byłoby inne.
> >
> > Gdyby ich nie było, to pierwszeństwo byłoby takie samo. Znaki masz wcześniej
> > (pionowe), tutaj dodatkowo masz namalowaną linię zatrzymania i powtórzone znaki
> > pionowe.
>
> Oraz dodatkowo "konczą" się dwa pasy a jeden inny przechodzi w te dwa
> kończące się. NIe udawaj ślepego.
Oczywista bzdura. Popatrz jeszcze raz. Pasy nie kończą się, przebiegają przez
skrzyżowanie i biegną dalej za namalowaną linią zatrzymania.
Wersja dla niedowidzących:
https://www.google.pl/maps/@52.2922957,21.0174263,3a
,75y,163.59h,53.42t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656
> >> Zresztą masz to opisane w artykule na który się powołujesz.
> >> Sugerujesz, że gdyby nie było tych trójkącików na jezdni i dodatkowej
> >> linni w poprzek pasów, to można by ze zjazdu wpieprzyć się na lewy pas
> >> mając pierwszeństwo? Bo jak dla mnie to wyraźnie tam pasy zmieniasz. A
> >> oznakowane tego skrzyżowania jest słabe - można było to zrobić znacznie
> >> lepiej.
> >
> > Oczywiście. Gdyby nie było linii ciągłej, to mógłbyś tak zrobić.
>
> Oczywiście, że mógłbyś (nawet jak byłaby tam ciągła) - z tym że ci nie
> wolno. Jak nie ma ciągłej to możesz sobie pas zmienić, ale ze wszystkimi
> konsekwencjami w szczególności dotyczącymi pierwszeństwa.
Tylko szkoda, że tutaj nigdzie nie zachodzi przypadek zmiany pasa, lecz wyboru
pasa przy manewrze.
> > Nie podoba
> > się? Pisz na Wiejską, że usunięcie przepisu iż przy skręcie w prawo masz zająć
> > prawy pas było głupim pomysłem :).
>
> Bo i po trochu jest kiepskim pomysłem, ale w tym przypadku to akurat bez
> znaczenia.
To znaczy to nie jest skrzyżowanie, a auto nie skręcają?
Ciekawe :)
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
-
76. Data: 2016-04-14 21:27:21
Temat: Re: manewr skrętu
Od: "Ignacy" <t...@a...hs>
Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:dhefgbd90rft6t03okb8le1lojfre2fu92@4ax.com...
Fri, 8 Apr 2016 15:44:14 +0200, w
<5707b5c6$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <l...@d...lo>
napisał(-a):
>> >> Oznakowanie pozwala ci zmienić pas, ale musisz ustąpic pierwszeństwa
>> >> gdy chcesz zmienic pas.
>
>> > to nie zmiana pasa, a manewr skrętu,
>
>> Twój manewr skrętu zakończył się tam gdzie zakończyła się
>> wymalowana powierzchnia wyłączona.
> Jednak musisz powtórzyć lekcje z definicji skrzyżowania.
Czyli nie potrafisz uzasadnić swojego rozumowania,
czyli zorientowałeś się, że nie masz racji.
-
77. Data: 2016-04-14 21:29:13
Temat: Re: pierwszeństwo.
Od: "Ignacy" <t...@a...hs>
Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:rl1sgbt03ml8hqtte9o5lhs1gp2pfp0q90@4ax.com...
Fri, 8 Apr 2016 17:24:49 +0200, w
<5707cd5a$0$642$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ignacy" <l...@d...lo> napisał(-a):
> W jaki sposób uzasadniasz pierwszeństwo w wyborze pasa
> na podstawie definicji skrzyżowania ?
> Mowa o tym skrzyżowaniu przy skręcie w prawo :
> https://www.google.pl/maps/@50.8757213,20.5987312,3a
,75y,291.69h,89.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSPT6azKAGv1z
-XLAWN4TRg!2e0!7i13312!8i6656
> Pisałem poczytaj definicję skrzyżowania z przykładami.
Nie wywijaj się.
Ja nie pytałem o definicję skrzyżowania.
Zobacz cytat o co pytałem, bo napisałeś bez sensu.
> Proponujesz "zakończenie" skrzyżowania jest przed zakończeniem łuków
> jezdni.
Jeżeli coś gdzieś proponuję, to odnieś się do tego w tym poście
w którym to proponuję.
> PS. A w ogóle nie ma teraz na tym skrzyżowaniu ronda?
> https://www.google.pl/maps/@50.8757597,20.5979537,18
z
Nie, tam nie ma ronda.
"Nasze" skrzyżowanie to Piekoszowska-Działkowa.
-
78. Data: 2016-04-14 21:31:38
Temat: Re: pierwszeństwo.
Od: "Ignacy" <t...@a...hs>
Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:hu1sgb1q4k20ednqomuurihk28t12s9emq@4ax.com...
Sat, 9 Apr 2016 07:30:54 +0200, w
<570893bf$0$702$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ignacy" <l...@d...lo> napisał(-a):
> Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:dhefgbd90rft6t03okb8le1lojfre2fu92@4ax.com...
>
> > Po to wymalowali powierzchnię wyłączoną, aby nie było wątpliwości.
> > Zmieniając pas, musisz ustąpić.
>
>>> Tutaj też?
>>> https://www.google.pl/maps/@52.2923699,21.0173735,3a
,75y,184.65h,63.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sajbVfKuDPsWb
aWI4BF8Amg!2e0!7i13312!8i6656
>> Tutaj masz pierwszeństwo, bo znak A-6e daje ci pierwszeństwo.
> Znak A-6e nie daje pierwszeństwa, bo to znak osrzegawczy. W ogóle skąd go
> wziąłeś???
Przecież sam podałeś to skrzyzowanie z A-6e
https://www.google.pl/maps/@52.2929525,21.0167226,3a
,75y,153.51h,92.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT4TByUle3JNs
0N9zSM-zYA!2e0!7i13312!8i6656
Jeżeli, wg ciebie, A-6e nie daje pierwszeństwa,
to w ten sposób udowadniasz, że nie masz pierwszeństwa
skręcając z drogi głównej w prawo. Zaprzeczasz sam sobie.
-
79. Data: 2016-04-14 21:33:09
Temat: Re: pasy nie kończą się.
Od: "Ignacy" <t...@a...hs>
Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:nelpta$up2$1@node2.news.atman.pl...
> On 13.04.2016 10:41, r...@k...pl wrote:
>
>>>> https://www.google.pl/maps/@52.2925183,21.0172678,3a
,75y,163.29h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2g0kjVNGzj3z
l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656
> Oraz dodatkowo "konczą" się dwa pasy a jeden inny przechodzi w te dwa
> kończące się.
>
> Shrek
Tam żadne pasy nie kończą się.
Jest ich kontynuacja na drodze powstałej w wyniku
połączenie dwóch dróg.
Tam żadne pasy nie przechodzą.
Tam jest połączenie dróg i przez to pasów robi się więcej.
-
80. Data: 2016-04-14 21:35:33
Temat: Re: "moja" definicja skrzyzowania ?
Od: "Ignacy" <t...@a...hs>
Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:g32sgbt4i8ndtdu9kjmfspb56br99mda7m@4ax.com...
Sat, 9 Apr 2016 07:44:45 +0200, w
<570896dc$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <l...@d...lo>
napisał(-a):
>> skręt kończy się tam gdzie kończy się namalowana powierzchnia wyłączona.
> Dalej są dwa równoległe pasy ruchu i chcąc zająć lewy pas,
>> należy ustąpić.
> Popatrz na ten obrazek
https://lh4.googleusercontent.com/-oMWia0tSsco/UpdG3
uAyQEI/AAAAAAAAO40/0dABj5aVcmM/s404/Czy%2520to%2520j
est%2520skrzyzowanie_A.png
popatrz na wierzchołki
i powiedz mi skąd wziąłeś swoją definicję skrzyżowania, bo jest bardzo
> nowatorska.
Zamiast wrzucać jakieś obrazki "ni przypiął, ni przyłatał",
skup się na "naszym" skrzyżowaniu i podawaj uzasadnienia.
Wygląda, że chcesz w ten sposób wymigać się od odpowiedzi
i nie wyjaśnić to co napisałeś.
Wyjaśnij, co to znaczy "moja" definicja skrzyżowania ?