-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
Date: Wed, 13 Apr 2016 17:51:11 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 45
Message-ID: <nelpta$up2$1@node2.news.atman.pl>
References: <o...@4...com>
<ne0jfk$fpr$4@node1.news.atman.pl>
<n...@4...com>
<ne3e43$h1k$2@node1.news.atman.pl>
<g...@4...com>
<ne602n$45o$3@node1.news.atman.pl>
<o...@4...com>
<ne89oj$gdp$2@node1.news.atman.pl>
<b...@4...com>
<ne8bvq$udl$1@node2.news.atman.pl>
<l...@4...com>
<ne8f3a$m9o$1@node1.news.atman.pl>
<6...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1460562666 31522 83.142.198.226 (13 Apr 2016 15:51:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Apr 2016 15:51:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <6...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2580309
[ ukryj nagłówki ]On 13.04.2016 10:41, r...@k...pl wrote:
>>> https://www.google.pl/maps/@52.2925183,21.0172678,3a
,75y,163.29h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2g0kjVNGzj3z
l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656
>>
>> Ale to jest zupełnie inne skrzyżowanie.
>
> Zupełnie takie samo skrzyżowanie, tylko że z oznakowaniem poziomym dla opornych
> :).
Zupełnie inne. Jest inne oznakowanie poziome (które ma taką samą
"wartość" jak pionowe). To tak jakbyś twierdził, że to takie samo
skrzyżowanie jak rondo turbinowe, bo i prezed jednym i przed drugim jest
znak "ustąp pierwszeństwa".
>> Nie. Po prostu gdyby ich nie było, to... by ich nie było i pierwszeństwo
>> byłoby inne.
>
> Gdyby ich nie było, to pierwszeństwo byłoby takie samo. Znaki masz wcześniej
> (pionowe), tutaj dodatkowo masz namalowaną linię zatrzymania i powtórzone znaki
> pionowe.
Oraz dodatkowo "konczą" się dwa pasy a jeden inny przechodzi w te dwa
kończące się. NIe udawaj ślepego.
>> Zresztą masz to opisane w artykule na który się powołujesz.
>> Sugerujesz, że gdyby nie było tych trójkącików na jezdni i dodatkowej
>> linni w poprzek pasów, to można by ze zjazdu wpieprzyć się na lewy pas
>> mając pierwszeństwo? Bo jak dla mnie to wyraźnie tam pasy zmieniasz. A
>> oznakowane tego skrzyżowania jest słabe - można było to zrobić znacznie
>> lepiej.
>
> Oczywiście. Gdyby nie było linii ciągłej, to mógłbyś tak zrobić.
Oczywiście, że mógłbyś (nawet jak byłaby tam ciągła) - z tym że ci nie
wolno. Jak nie ma ciągłej to możesz sobie pas zmienić, ale ze wszystkimi
konsekwencjami w szczególności dotyczącymi pierwszeństwa.
> Nie podoba
> się? Pisz na Wiejską, że usunięcie przepisu iż przy skręcie w prawo masz zająć
> prawy pas było głupim pomysłem :).
Bo i po trochu jest kiepskim pomysłem, ale w tym przypadku to akurat bez
znaczenia.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.16 10:37 r...@k...pl
- 14.04.16 21:29 Ignacy
- 14.04.16 21:27 Ignacy
- 14.04.16 21:33 Ignacy
- 14.04.16 21:43 Ignacy
- 14.04.16 21:31 Ignacy
- 14.04.16 21:35 Ignacy
- 14.04.16 22:11 Ignacy
- 15.04.16 11:55 r...@k...pl
- 15.04.16 11:57 r...@k...pl
- 15.04.16 12:29 r...@k...pl
- 15.04.16 16:35 r...@k...pl
- 17.04.16 11:39 Ignacy
- 17.04.16 11:41 Ignacy
- 18.04.16 10:56 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=