  • 1. Data: 2010-06-17 17:44:42
    Temat: pierwsza jazda z "plecaczkiem"
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Kurcze, plecaczek (własna małżonka) kiedyś ważyła
    niecałe 50 kG. Teraz ma w okolicy 70 kG.
    I się zaparła! Jedzie!
    Myślałem, że ma większy instynk samozachowaczy.
    No nic dałem radę. Poza miastem da się wytrzymać
    ale w centrum, w Kraqu, kurna dowiedziałem jak to jest
    utrzymać motonga (Xj900) i plecaczka, szczególnie w korkach.
    Ale dalej ona chce jeździć!. Co mam zrobić droga redakcjo?
    Kolega trzyma z nami w garazu GSXR SRAD. Mówił,
    że pożyczy. Może to jest droga ;)

    Szymon

  • 2. Data: 2010-06-17 17:54:58
    Temat: Re: pierwsza jazda z "plecaczkiem"
    Od: gloon <w...@s...pl>

    Szymon Machel pisze:
> [...]
    > Ale dalej ona chce jeździć!. Co mam zrobić droga redakcjo?
    > Kolega trzyma z nami w garazu GSXR SRAD. Mówił,

    jak sie zaparła to może jej dlatego waga podeskoczyła ???

  • 3. Data: 2010-06-17 17:58:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Szymon Machel pisze:
    > Kurcze, plecaczek (własna małżonka) kiedyś ważyła
    > niecałe 50 kG. Teraz ma w okolicy 70 kG.
    > Co mam zrobić droga redakcjo?

    cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc, bez pasazera.

    Jak jest klopot na xj to nie bierz cudzego gixera i nie pakuj tam
    pasazera bo sie do nowego roku za plastiki nie wyplacisz.

    KJ

  • 4. Data: 2010-06-17 17:59:12
    Od: gloon <w...@s...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc, bez pasazera.
    >
    > Jak jest klopot na xj to nie bierz cudzego gixera i nie pakuj tam
    > pasazera bo sie do nowego roku za plastiki nie wyplacisz.
    >
    > KJ

    No i czego lazisz za mnom ?

  • 5. Data: 2010-06-17 18:01:23
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Jak jest klopot na xj to nie bierz cudzego gixera i nie pakuj tam pasazera
    > bo sie do nowego roku za plastiki nie wyplacisz.

    Przeca żartowałem z tym gixerem. Chociaż sam to
    może spróbuję... za jakiś czas.

    Szymon

  • 6. Data: 2010-06-17 18:05:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gloon pisze:

    > No i czego lazisz za mnom ?

    szukam miejsca na telefon.
    Nie nie tam, z tylu i troche nizej.

    da rade ?

    KJ

  • 7. Data: 2010-06-17 18:17:24
    Od: gloon <w...@s...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > szukam miejsca na telefon.
    > Nie nie tam, z tylu i troche nizej.
    >
    > da rade ?
    >
    > KJ

    jak ajFon to moze Amil jest bardziej w dyspozyzji,
    po ostatniej imprezie firmowej z zupom

  • 8. Data: 2010-06-17 21:53:25
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Szymon Machel", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

> [...]
    > utrzymać motonga (Xj900) i plecaczka, szczególnie w korkach.
    > Ale dalej ona chce jeździć!. Co mam zrobić droga redakcjo?

    To elementarne - przywróć dawne proporcje wagowe, czyli utyj 20 kg i będzie
    git ;)

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 9. Data: 2010-06-18 00:42:52
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To elementarne - przywróć dawne proporcje wagowe, czyli utyj 20 kg i
    > będzie
    > git ;)

    a nie prosciej i zdrowiej przeprowadzic upgreade plecaczka do wersji 50kg?
    ;-)

    Alex.

  • 10. Data: 2010-06-18 07:50:21
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a nie prosciej i zdrowiej przeprowadzic upgreade plecaczka do wersji
    > 50kg? ;-)

    oj to sie moze skonczyc totalnym zawieszeniem systemu...
    i koniecznoscia formatowania...
    :))

    --
    pozdrawiam,