  • 1. Data: 2010-06-18 06:23:54
    Temat: mocowanie stelaża kufry boczne bandit gsf650sa z 2005
    Od: "dziki" <pergamon[m@upa].poczta.onet.pl>

    Witam na dawno nie czytanej grupie!

    Pomóżcie proszę!

    Zakupiłem stelaż centralny do kufrów Givi 539FZ oraz boczny PL523 (lub 535,
    nie jestem pewien).
    Wszystko pasuje oprócz jednego detalu: "tylni most" (pręt łączący boczny
    stelaż w okolicach tablicy rejestracyjnej) jest tak wygięty, że nie da się
    go założyć nie wycinając otworu w chlapaczu (mam na myśli to coś
    plastikowego na czym przykręcona jest tablica rejestracyjna).

    Miał ktoś podobny problem? Co robię nie tak?

    --
    pozdro
    dziki

  • 2. Data: 2010-06-18 10:11:37
    Od: pajhivo <k...@g...com>

    On 18 Cze, 08:23, "dziki" <pergamon[m@upa].poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > plastikowego na czym przykręcona jest tablica rejestracyjna).
    >
    > Miał ktoś podobny problem? Co robię nie tak?

    Ja nie pomogę ale na http://polishbanditcrew.pl/ na bank znajdziesz
    rozwiązanie.

    Krzyś D.

  • 3. Data: 2010-06-19 10:43:58
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    dziki pisze:
> [...]
    > plastikowego na czym przykręcona jest tablica rejestracyjna).
    >
    > Miał ktoś podobny problem? Co robię nie tak?

    Dokumentacja techniczna:

    http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=SUZUKI&mo=GSF-6
    50-Bandit---Bandit-S---Bandit-ABS-05--06

    http://www.givi.it/attachfile/content/prodotti_padre
    /20922/0.0.1.man_pl534.pdf

    U mnie ta rurka przechodzi przez otwory mocowania kierunkowskazów, ale z
    tego co widzę u Ciebie nie powinna. Przyjrzyj się co masz, zobacz PDF'a
    może się temat wyjaśni. Temat trochę dziwny bo widzę dwa systemy
    mocowania kufrów bocznych - a powinien być monorack + jeden system
    boczny dedykowany do niego.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet