  • 1. Data: 2010-06-17 11:13:49
    Temat: Malowanie zbiornika po odrdzewianiu.
    Od: lesor <l...@o...pl>

    Czolko,
    pytanie do osob, ktore odrdzewily sobie zbiornik np. fosolem:

    - jaka farba (konkretny model) malowaliscie? + Jak sie zachowuje ta
    farba po latach?

    a jesli ktos nie malowal, bo moze to przerost zabiegow:
    - co sie dzieje ze zbiornikiem, jesli po odrdzewieniu zaleje benzyna i
    po prostu zaczne normalnie uzytkowac?

    Zdaje mi sie, ze nie trzeba malowac jesli sie normalnie/regularnie
    zamierza uzytkowac motocykl ale to mi sie zdaje a zapewne ktos juz to
    spraktykowal...

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Rossynant

  • 2. Data: 2010-06-17 11:43:34
    Temat: Re: Malowanie zbiornika po odrdzewianiu.
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Ja tam nie widzialem zeby w japonczykach byla farba w srodku.
    Przy normalnym uzytkowaniu to nie rdzewieje.

    Chyba ze masz stjuningowanego sprzeta i na wode jezdzisz.

    Przy farbie bedzie wieksza szansa ze cos sie zluszczy odklei i rure zaklei.

    pzdr
    Tmek

  • 3. Data: 2010-06-17 15:03:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-17 13:43, Tmek pisze:
    > Ja tam nie widzialem zeby w japonczykach byla farba w srodku.
    > Przy normalnym uzytkowaniu to nie rdzewieje.

    Ja widzialem kilka zbiornikow Suzuki przerdzewialych na wylot.

    > Chyba ze masz stjuningowanego sprzeta i na wode jezdzisz.

    zenua

    > Przy farbie bedzie wieksza szansa ze cos sie zluszczy odklei i rure zaklei.

    j.w.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-06-17 15:08:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-17 13:13, lesor pisze:
    > Czolko,
    > pytanie do osob, ktore odrdzewily sobie zbiornik np. fosolem:
    >
    > - jaka farba (konkretny model) malowaliscie? + Jak sie zachowuje ta
    > farba po latach?

    http://cgi.ebay.de/Tankbeschichtung-Tanksanierung-Ta
    nkversiegelung-Lack15-/250635614047

  • 5. Data: 2010-06-17 15:39:09
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://cgi.ebay.de/Tankbeschichtung-Tanksanierung-Ta
    nkversiegelung-Lack15-/250635614047

    Osobiście nie stosowałem,
    ale podczas rozpoznawania tematu wyczyszczenia zbiornika
    od Pegaza / Rometa 750,
    trafiłem na takie coś:
    http://www.lr.pl/fertan

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-06-18 19:42:26
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    |
    | a jesli ktos nie malowal, bo moze to przerost zabiegow:
    | - co sie dzieje ze zbiornikiem, jesli po odrdzewieniu zaleje benzyna i

    http://osiara.pl/artykul-renowacja-baku-w-motocyklu

    Erg
    GS500