  • 11. Data: 2010-06-18 09:11:17
    Temat: Re: pierwsza jazda z "plecaczkiem"
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Szymon Machel pisze:

    Hej

    > Przeca żartowałem z tym gixerem. Chociaż sam to
    > może spróbuję... za jakiś czas.

    Może to wcale nie taki głupi pomysł.
    Na Gixerze nie będzie już tego komfortu dla pasażera i może żona sama
    zrezygnuje?
    A takie 45-50 kg plecaczki same się znajdą i przy okazji jak fajnie na
    takim sporcie wyglądają.

    P.S. ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 12. Data: 2010-06-18 10:38:12
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Kopyt pisze:
    > Formatowanie to nic -- gorzej bywa z podzialem zasobow na partycje...

    Zawsze można zrobic mirroring plecaczka- obejdzie sie moze bez
    formatowania... Z tym że jedna wersja to default_plecak a druga to
    less_than50_plecak.
    ;)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 13. Data: 2010-06-18 10:52:01
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał
    > oj to sie moze skonczyc totalnym zawieszeniem systemu...
    > i koniecznoscia formatowania...
    > :))

    Formatowanie to nic -- gorzej bywa z podzialem zasobow na partycje...

    Pawel

  • 14. Data: 2010-06-18 16:06:23
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "juhass" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zawsze można zrobic mirroring plecaczka- obejdzie sie moze bez
    > formatowania... Z tym że jedna wersja to default_plecak a druga to
    > less_than50_plecak.

    To jeszcze mnie by się przydał upgrade może raczej downgrade
    "to less then fifty yo" :)

    Szymon

  • 15. Data: 2010-06-20 16:14:34
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl> napisał w wiadomości
    > ale w centrum, w Kraqu, kurna dowiedziałem jak to jest
    > utrzymać motonga (Xj900) i plecaczka, szczególnie w korkach.
    > Ale dalej ona chce jeździć!.

    Przesadzasz. Ja jestem niewyrośnięty ;-) pasażerka jest wagowo podobna do
    Twojej. Nawet na moim poprzednim gsx 1100G jeździłem i nie było kłopotu.
    Kłopot to miałem kiedyś na shl m11. Ja wazyłem z 55 kg i 168 wzrostu a
    pasażer 195 wzrostu i 100 wagi. To był wyczyn. Światło swieciło Panu Bogu w
    niebo.:-))))))))))) ale jak trzeba było to się jechało.
    tak naprawdę to nie ma co narzekac tylko jeździć i jeszcze raz jeździć.
    --
    Przemek Podstawka
    RF 900R