  • 1. Data: 2010-06-17 14:33:07
    Temat: co to jest? i jak to zamontować w Hornecie?
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    Mam ten kuferek jak na zdjęciu i do tego jeszcze boczne sakwy, wszystko z
    gumkami zakończonymi haczykami,
    sakwy wiem chyba jak montować ale ten niby kuferek to nie wiem , czy to jest
    na zbiornik z paliwem czy nie bo już nie wiem. Dostałem sakwy wraz z tym
    kuferkiem razem z moto i z tego co wiem, babeczka która jeździła
    moto(Hornet) używała zarówno tych sakiew jak i tego kuferka.
    Czy ktoś mi może wyjasnić jak to się przyczepia? w kuferku tym pod spodem są
    przeciągnięte 2 takie gumki na krzyż i z obudwu stron na zakończeniach tych
    gumek sa haczyki pozatym materiałowe "flapki" która można rozczapiżyć na
    boki , na każdej z nich po 2 plastikowe oczka, obydwie te flapki można spiąć
    ze sobą na plastkikowy wsuw tak jak pasek przy każdej torbie.

    link do zdjęcia:
    http://zapodaj.net/82f6d72c6276.jpg.html

    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2010-06-18 17:38:17
    Temat: Re: co to jest? i jak to zamontować w Hornecie?
    Od: a...@h...pl

    "R2" <s...@o...eu> writes:

> [...]
    > można rozczapiżyć na boki , na każdej z nich po 2 plastikowe oczka,
    > obydwie te flapki można spiąć ze sobą na plastkikowy wsuw tak jak

    Na moje to jest tankbag, bez magnesów, na haczyki

    a.

    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 3. Data: 2010-06-22 23:09:44
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl>

    R2 <s...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > gumkami zakończonymi haczykami,
    > sakwy wiem chyba jak montować ale ten niby kuferek to nie wiem , czy to jest
    a jak bys tak pokombinowal z google?
    wpisz givi voyager bag
    i zamocuj na siedzeniu pasazera, da sie pod siedzeniem te gumki, a potem o te
    kolka i da rade ;-)

    powodzenia
    asterix
    ex Hornet ;-)

  • 4. Data: 2010-06-23 14:11:58
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "Przemysław Budnicki" wrote
> [...]
    > wpisz givi voyager bag
    > i zamocuj na siedzeniu pasazera, da sie pod siedzeniem te gumki, a potem o

    Dzięki :)

    Pozdro
    Artur

  • 5. Data: 2010-10-10 10:15:44
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wpisz givi voyager bag
    > i zamocuj na siedzeniu pasazera, da sie pod siedzeniem te gumki, a potem o

    a ile można krzyczeć za cały zestaw gdybym chciał to sprzedać tj ten tankbag
    i 2 boczne kufry tekstylne Givi Voyager?

    Pzdr
    Artur

  • 6. Data: 2010-10-10 11:41:48
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "R2" ma głos niczym Farinelli:

    > a ile można krzyczeć za cały zestaw gdybym chciał to sprzedać ?

    O ile się nie mylę, to na allegro standardowo 7dni, a za dodatkową dopłatą
    14.

    Zdroofka Johnny

  • 7. Data: 2010-10-11 18:27:56
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "johnny" <j...@p...pl> wrote in message
    > Użytkownik "R2" ma głos niczym Farinelli:

    > O ile się nie mylę, to na allegro standardowo 7dni, a za dodatkową dopłatą
    > 14.

    No tak chyba zrobie,

    > Zdroofka Johnny

    ano zdroofka