  • Data: 2014-01-13 12:14:00
    Temat: Re: pierścienie makro
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Montag, 13. Januar 2014 10:09:06 UTC+1 schrieb twistedme:

    > No zapomniałem o tym napisać. Oczywiście oba modele posiadają styki, oba
    >
    > są metalowe. Jedyna różnica, to Kenko jest Made in Japan, a pierścienie
    >
    > z allegro pewnie na 99,9% ChRL. Pytanie w dalszym ciągu, czy warto tyle
    >
    > dopłacić,

    moim zdaniem nie za bardzo warto doplacic. jesli kupisz i cos nie tak to masz 10 dni
    czasu na zwrot.
    rzeczywiscie pierscien to kawalek rurki z bagnetem - tutaj rurka z plastiku - dlatego
    tanie.

    jesli chcesz jakosci bezkompromisowej , czyli jesli zainteresujesz sie powazniej
    macro to i tak wypadaloby kupic obiektyw typu macro.
    do pierwszych zabaw i poznnia problemow zwiazanych z materia moim zdaniem wystarcza
    te tansze. Producent zapenia , ze automatyka dziala. w sumie wazna jest przyslona ,
    AF i tak sie w macro raczej nie uzywa.
    jak sie znucza sprzedasz z mniejsza strata niz sprzedawalbyc kenko.
    jesi nie beda dzialac od razu - to mozesz zwrocic.