  • Data: 2014-01-14 16:45:14
    Temat: Re: pierścienie makro
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z czystej ciekawości, w jakiej skali?
    > Bo może hasło "odwrotny obiektyw" Cię zainteresuje (wada:
    > mała odległość od obiektu).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Przy obiektywie 1.8/50 odległość do przedmiotu będzie większa po
    odwróceniu obiektywu niż w położeniu normalnym.
    Do Autora: też kupiłem pierścienie przenoszące automatykę. Po paru
    zdjęciach z automatyką przełączyłem się na manual i prawdopodobnie już
    nie włączę automatyki. Jedyne, co te pierścienie robią sensownego, to
    przymykanie przysłony do otworu roboczego. Nie da się ukryć, że to
    przydatne, ale czy dla Ciebie warte tych paru stówek to już sam oceń.

    Pozdrawiam,
    Paweł