  • Data: 2010-07-12 11:19:15
    Temat: Re: [piatkowo] blokada kierownicy
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pią, 09 lip 2010 o 17:12 GMT, Pszemol napisał(a):

    > Robisz typowy błąd w którym człowiek przekreśla ogólnoznane opinie
    > na podstawie jednego specyficznego przypadku...

    Nie jeden specyficzny, od kilku lat jezdze tylko ASB, sam mialem w tym
    czasie kilka samochodow, a tez kilkoma innymi oczywiscie z ASB jezdzilem
    przez dluzszy czas w miedzy czasie...

    > Prawdą jest, że generalnie nie da się odpalić na pych samochodu z automatem.

    Teraz Ty tobisz typowy blad, to ze Tobie sie nie, udalo, nigdy tego nie
    zrobiles, nie oznacza to ze jest to niemozliwe

    > I Twój był po prostu wyjątkiem. Kto wie co tam za skrzynię miałeś w A3...
    > Audi różne cuda wymyśla - mój kumpel w pracy ma A3 z dwusprzęgłowym
    > pseudoautomatem - dwie skrzynie manualne i koła przełączane są raz na
    > jedną skrzynię, raz na drugą. Może coś takiego miałeś?

    Nie, to byl tradycyjny automat hydrokinetyczny 4biegowy rocznik 2000

    > Ja wiem że jak w swojej toyocie camry wrzuciłem skrzynię na wsteczny
    > przypadkiem w czasie jazdy to silnik zgasł i potem mimo że przestawiona
    > była skrzynia spowrotem na D nie odpalił sam. Trzeba było użyć startera.

    Ja nie mowie ze zawsze i wszedzie bedzie to dzialac, ale Ty takze nie mow
    ze jest to niemozliwe, bo jest mozliwe...

    Pozdrawiam
    Brzezi