eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatkowo] blokada kierownicy › Re: [piatkowo] blokada kierownicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatkowo] blokada kierownicy
    Date: Thu, 08 Jul 2010 22:06:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 120
    Message-ID: <i15b50$888$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i12lqh$jac$1@mx1.internetia.pl> <i12vrp$b0b$2@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i141fl$8b5$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i14hku$58g$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i14sv8$f5b$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i158is$r79$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1278619617 8456 82.210.140.98 (8 Jul 2010 20:06:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Jul 2010 20:06:57 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <i...@p...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295643
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-07-08 21:43, Pszemol pisze:
    (...)
    > Wrzucenie na luz czy wyłączenie - wciąż nie ma związku z HAMOWANIEM.

    Ale Ty bzdury opowiadasz - spróbuj zahamować samochód z automatyczną
    skrzynią biegów, jeżeli silnik utrzymuje wysokie obroty - spalisz
    klocki/tarcze, a się nie zatrzymasz.

    > Samochód rozpędzony do 100km czy 130km/h będzie długo się toczył
    > na luzie zanim się zatrzyma...

    No pewnie, hamować nie trzeba...

    >>> - tylko jaki to ma związek z awaryjnym
    >>> hamowaniem?
    >>
    >> Przeczytaj i zgadnij.
    >
    > Ty napisz, wtedy przeczytam.

    Napisałem - jak widać nie rozumiesz słowa pisanego...

    > I teraz wyobraź sobie 16 letnią dziewczynę za kółkiem ważącą 50kg...
    > Ile ona ma siły aby te hamulce nacisnąć?

    Wystarczająco - no chyba, że zakryła oczy i położyła się na siedzeniu
    pasażera.

    > Zastanawiam się po co ta dyskusja...

    :)

    > Starasz się podreperować
    > swoje dobre o sobie mniemanie sztucznie dołując Amerykanów
    > podczas gdy jednocześnie w ogóle nie wykazujesz zrozumienia
    > sytuacji?

    Po raz kolejny pokazujesz, że brak wiedzy merytorycznej najlepiej
    skierować na jakieś górnolotne stwierdzenia, które zasadniczo
    związku z tym nie mają :)

    >>>> Nie wiem czy wiesz, ale ukłąd jest tak skonstruowany, że zapewnia
    >>>> maksymalną siłę hamowania przy niepracującym serwie/silniku itd.
    >>>
    >>> Zrób sobie eksperyment w którym zmierzysz drogę hamowania
    >>> od 100km/h do zera przy włączonym i wyłączonym silniku...
    >>> Podziel się z nami wynikami :-)
    >>
    >> Taka sama.
    >
    > Chyba kpisz.

    Wręcz przeciwnie. Spróbuj.

    >> Normalnie - depczesz do oporu ze strachu. Człowiek ma sporo siły.
    >
    > Wydaje Ci się.

    Nie, nie wydaje mi się. Nikomu nie życzę takiego testu, ale to inna
    historia.

    >>>>>> A w którym to niby samochodzie kierownica się blokuje po przekręceniu
    >>>>>> kluczyka, a nie po jego wyjęciu?
    >>>>>
    >>>>> OK, nie musisz tego wiedzieć, nie?
    >>>>
    >>>> LOL - od razu wiadomo skąd napisy na kubkach z gorącą kawą...
    >>>
    >>> Tak jak pisałem wcześniej - Polska jest pełna geniuszy i laureatów
    >>> Nobla.
    >>
    >> Skoro tak zaczynasz, to nie ma sprawy - USA to kraj debili.
    >
    > Ja coś zaczynam?? To Ty się wyśmiewasz z kawy czy barierek...

    Ja stwierdzam fakty. Ty o tych geniuszach pisałeś gdzieś wcześniej.

    > Czemu zatem piszesz nie na temat?

    Ja nie na temat, jak Ty udowadniasz, że hamulce po padnięciu serwa nie
    działają?

    > Piszesz jakieś niespójne farmazony i potem się dziwisz że ludzie
    > złe wnioski z nich wyciągają. :-)

    Nie, nie - to Ty piszesz bzdury i próbujesz udowodnić, że inni
    piszą niespójne farmazony, by usprawiedliwić swą ignorancję.

    > Tak Ci się wydaje że nie rozumiem.

    A skąd - jestem już pewien :)

    > Nigdy w życiu nie jeździłeś ciężkim autem z automatyczną skrzynią
    > i przenosisz swoje skromne doświadczenia z malucha i cinquacento
    > na Amerykę gdzie takie kurduple nie są w użytkowaniu.

    Ano właśnie - zabrakło wiedzy to lecimy z maluchami :)

    > Nie zrozumiałeś. Jeśli wymagane jest 10 krotnie silniejsze naciśnięcie
    > pedału hamulca do uzyskania takiego samego efektu to jak możesz
    > napisać że działają tak samo efektywnie? Jak liczysz tą efektywność?

    Normalnie.
    >
    >>> Hamulce bez wspomagania nie są w stanie zatrzymać awaryjnie
    >>> samochodu na oczekiwanym dystansie.
    >>
    >> Nieprawda.
    >
    > Prawda.

    Sprawdź sobie kiedyś. Takie są wymagania homologacji.

    > Powyższy test?? Masz urojenia.

    Chodziło o tekst (przepraszam za brak literki), niemniej Twoje urojenia
    nie są już nawet śmieszne...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: