-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piatkowo] blokada kierownicy
Date: Thu, 08 Jul 2010 22:06:28 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 120
Message-ID: <i15b50$888$1@inews.gazeta.pl>
References: <i12lqh$jac$1@mx1.internetia.pl> <i12vrp$b0b$2@inews.gazeta.pl>
<i...@p...onet.pl> <i141fl$8b5$1@inews.gazeta.pl>
<i...@p...onet.pl> <i14hku$58g$1@inews.gazeta.pl>
<i...@p...onet.pl> <i14sv8$f5b$1@inews.gazeta.pl>
<i...@p...onet.pl> <i158is$r79$1@inews.gazeta.pl>
<i...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1278619617 8456 82.210.140.98 (8 Jul 2010 20:06:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Jul 2010 20:06:57 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <i...@p...onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
Thunderbird/3.0.5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295643
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-07-08 21:43, Pszemol pisze:
(...)
> Wrzucenie na luz czy wyłączenie - wciąż nie ma związku z HAMOWANIEM.
Ale Ty bzdury opowiadasz - spróbuj zahamować samochód z automatyczną
skrzynią biegów, jeżeli silnik utrzymuje wysokie obroty - spalisz
klocki/tarcze, a się nie zatrzymasz.
> Samochód rozpędzony do 100km czy 130km/h będzie długo się toczył
> na luzie zanim się zatrzyma...
No pewnie, hamować nie trzeba...
>>> - tylko jaki to ma związek z awaryjnym
>>> hamowaniem?
>>
>> Przeczytaj i zgadnij.
>
> Ty napisz, wtedy przeczytam.
Napisałem - jak widać nie rozumiesz słowa pisanego...
> I teraz wyobraź sobie 16 letnią dziewczynę za kółkiem ważącą 50kg...
> Ile ona ma siły aby te hamulce nacisnąć?
Wystarczająco - no chyba, że zakryła oczy i położyła się na siedzeniu
pasażera.
> Zastanawiam się po co ta dyskusja...
:)
> Starasz się podreperować
> swoje dobre o sobie mniemanie sztucznie dołując Amerykanów
> podczas gdy jednocześnie w ogóle nie wykazujesz zrozumienia
> sytuacji?
Po raz kolejny pokazujesz, że brak wiedzy merytorycznej najlepiej
skierować na jakieś górnolotne stwierdzenia, które zasadniczo
związku z tym nie mają :)
>>>> Nie wiem czy wiesz, ale ukłąd jest tak skonstruowany, że zapewnia
>>>> maksymalną siłę hamowania przy niepracującym serwie/silniku itd.
>>>
>>> Zrób sobie eksperyment w którym zmierzysz drogę hamowania
>>> od 100km/h do zera przy włączonym i wyłączonym silniku...
>>> Podziel się z nami wynikami :-)
>>
>> Taka sama.
>
> Chyba kpisz.
Wręcz przeciwnie. Spróbuj.
>> Normalnie - depczesz do oporu ze strachu. Człowiek ma sporo siły.
>
> Wydaje Ci się.
Nie, nie wydaje mi się. Nikomu nie życzę takiego testu, ale to inna
historia.
>>>>>> A w którym to niby samochodzie kierownica się blokuje po przekręceniu
>>>>>> kluczyka, a nie po jego wyjęciu?
>>>>>
>>>>> OK, nie musisz tego wiedzieć, nie?
>>>>
>>>> LOL - od razu wiadomo skąd napisy na kubkach z gorącą kawą...
>>>
>>> Tak jak pisałem wcześniej - Polska jest pełna geniuszy i laureatów
>>> Nobla.
>>
>> Skoro tak zaczynasz, to nie ma sprawy - USA to kraj debili.
>
> Ja coś zaczynam?? To Ty się wyśmiewasz z kawy czy barierek...
Ja stwierdzam fakty. Ty o tych geniuszach pisałeś gdzieś wcześniej.
> Czemu zatem piszesz nie na temat?
Ja nie na temat, jak Ty udowadniasz, że hamulce po padnięciu serwa nie
działają?
> Piszesz jakieś niespójne farmazony i potem się dziwisz że ludzie
> złe wnioski z nich wyciągają. :-)
Nie, nie - to Ty piszesz bzdury i próbujesz udowodnić, że inni
piszą niespójne farmazony, by usprawiedliwić swą ignorancję.
> Tak Ci się wydaje że nie rozumiem.
A skąd - jestem już pewien :)
> Nigdy w życiu nie jeździłeś ciężkim autem z automatyczną skrzynią
> i przenosisz swoje skromne doświadczenia z malucha i cinquacento
> na Amerykę gdzie takie kurduple nie są w użytkowaniu.
Ano właśnie - zabrakło wiedzy to lecimy z maluchami :)
> Nie zrozumiałeś. Jeśli wymagane jest 10 krotnie silniejsze naciśnięcie
> pedału hamulca do uzyskania takiego samego efektu to jak możesz
> napisać że działają tak samo efektywnie? Jak liczysz tą efektywność?
Normalnie.
>
>>> Hamulce bez wspomagania nie są w stanie zatrzymać awaryjnie
>>> samochodu na oczekiwanym dystansie.
>>
>> Nieprawda.
>
> Prawda.
Sprawdź sobie kiedyś. Takie są wymagania homologacji.
> Powyższy test?? Masz urojenia.
Chodziło o tekst (przepraszam za brak literki), niemniej Twoje urojenia
nie są już nawet śmieszne...
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.10 22:48 Pszemol
- 08.07.10 23:31 Krzysiek Kielczewski
- 08.07.10 23:49 Shrek
- 09.07.10 05:14 Pszemol
- 09.07.10 09:20 Krzysiek Kielczewski
- 09.07.10 09:54 Yakhub
- 09.07.10 09:59 Yakhub
- 09.07.10 10:14 Brzezi
- 09.07.10 10:42 J.F.
- 09.07.10 14:57 kamil
- 09.07.10 16:58 Pszemol
- 09.07.10 17:13 Pszemol
- 09.07.10 17:12 Pszemol
- 09.07.10 17:14 Pszemol
- 09.07.10 23:42 BartekK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=