-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
From: "Hals" <H...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] Zrób(-cie) sobie jaja z pomiaru odcinkowego
Date: Sat, 3 May 2014 23:27:47 +0200
Organization: Netfront http://www.netfront.net/
Lines: 16
Message-ID: <lk3muv$fvh$1@adenine.netfront.net>
References: <ljvfsg$s8o$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 109.95.151.190
X-Trace: adenine.netfront.net 1399152416 16369 109.95.151.190 (3 May 2014 21:26:56
GMT)
X-Complaints-To: n...@n...net
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 May 2014 21:26:56 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531899
[ ukryj nagłówki ]> Nawet tacy debile jak informatycy ITD założą, że pomiary powyżej 300 czy
> 350 km/h to błąd pomiaru. Zresztą taki system, jak każdy czytający
> rejestacje,
> będzie miał bardzo niską sprawność, właśnie przez tonę warunków brzegowych
> by pomiar zaliczyć do poprawnych.
Oczywiście że takie wyniki pomiarów będą odrzucane. Ale satysfakcja z
dowcipu - bezcenna :-)
Natomiast co do sprawności systemów rozpoznawania tablic - np. cała Norwegia
z nich korzysta - system "AutoPASS" więc chyba nie jest tak źle.
Pozdr. Hals.
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.14 23:59 Konfabulator
- 04.05.14 12:31 Hals
- 04.05.14 12:43 k...@g...com
- 04.05.14 20:30 Konfabulator
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=