eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku › Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
    Date: Tue, 25 Jan 2011 07:39:40 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 24
    Message-ID: <ihlrbb$e7c$1@news.mm.pl>
    References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
    <4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
    <4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1295937707 14572 81.190.86.247 (25 Jan 2011 06:41:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jan 2011 06:41:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345222
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-24 21:44, Yans van Horn pisze:

    >> Moze czas zajrzec do podrecznikow fizyki z podstawowki?
    >
    > Widzisz, świat nie kończy się na banalnym i idealnym świecie
    > podstawówki, gdzie tarcie jest liniową funkcją nacisku itp... A może
    > uważasz, że będą tam charakterystyki zawieszenia ?

    Zacznij od podstawowej fizyki, naprawde doskonale tlumaczy to dlaczego
    sie dzieje tak, a nie inaczej.

    > A może odpowiedź jak zmieniła się trakcja kół podczas dynamicznej zmiany
    > obciążenia w czasie tego manewru? Czy lepsze jest dodatkowe obciążenie
    > zewnętrznych kół (wysoko punkt środka cieżkości i duże dynamiczne
    > obciążenie) czy odwrotnie (nisko i mała zmiana) w kontekście jazdy po
    > odmianach śniegu...
    >

    Skonczysz fizyke z podstawowki, mozesz probowac zabrac sie za mechanike,
    srodki ciezkosci itd.
    Po co chcesz nauke zaczynac od dupy strony?

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: