    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatek] ViaTol - tak sie buduje na DK92
    Date: Tue, 26 Jul 2011 21:38:52 +0200
    <j0eemc$4vk$2@news.onet.pl> <j0foqt$bda$2@inews.gazeta.pl>
    <4e2b7445$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <j0h0b9$c91$1@inews.gazeta.pl>
    <4e2c0c16$0$3490$65785112@news.neostrada.pl>
    <j0h6rm$1db$1@inews.gazeta.pl>
    <4e2cbd19$0$3501$65785112@news.neostrada.pl>
    <j0j9d8$2jk$1@inews.gazeta.pl> <j0jijr$3p6$1@news.onet.pl>
    <j0jmhk$doi$1@inews.gazeta.pl> <j0jp10$q2h$1@news.onet.pl>
    <j0jppp$nvl$1@inews.gazeta.pl>
    <4e2ec893$0$3505$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2011-07-26 16:00, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Ty to w ogóle jesteś jakiś strachliwy, zagrożenie to było w 39 jak bomby
    > na łeb spadały, a nie z powodu barierki postawionej tak czy srak.

    Ja strachliwy? Wręcz przeciwnie. To Ty jakiś czas temu nawet
    udowadniałeś (a raczej próbowałeś udowadniać), że gdyby bariera,
    światła, czy inaczej sprofilowany przebieg drogi to by do
    wypadku nie doszło. Teraz się nagle okazuje, że taka
    "niespodzianka" na drodze to pikuś, rzecz nieistotna itd.
    Gratuluję "spójnego" podejścia do ruchu drogowego.
    Zresztą argumentacja "1939" jest tego kolejnym przykładem.

    > Ominął i zapomniał.

    A kolejny się wpakuje i dobrze... Później chodząca amnezja
    oraz bujanie ślepego.

    > Postawa bardzo racjonalna.

    Racjonalna? Wręcz przeciwnie, ale to wręcz modelowy przykład
    zachowań wielu osób - rodzaj egoizmu. W d*** mam innych, grunt,
    że mi jest wygodnie itd.

    > Normalny człowiek ma
    > ważniejsze zajęcia niż zgłaszanie pierdół tępym urzędnikom.

    Wiesz, na normalność może się nie powołuj, ponieważ to bardzo
    niebezpieczny teren.