  • Data: 2010-12-05 20:12:02
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Dec 2010 19:14:52 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Nie pomaga. Przetestowałem przed chwilą. Auto dale jedzie prosto.

    Masz zepsute auto :-)

    Kazde jedne ktore widzialem na ostrym skrecie przy malej predkosci
    zachowuje sie podobnie i zadziwiajaco dobrze reaguje na reczny.

    >Zależnie jakie kółko

    No takie 20m srednicy.

    >i co zrobię po wciśnieciu.

    Nic. Jak trzymales kierownice tak trzymasz. Tylko gaz do oporu.

    >W większości przypadków tyłek wyleci na zewnątrz, kierownicą się
    >to skontruje, odpuści trochę gaz i pojedzie dalej.

    No widzisz, a moja sierra jakos wyjezdzala przodem na zewnatrz.
    Byc moze kwestia opon - z przodu mialem barum polaris, wtedy nie
    wiedzialem jeszcze ze to zle opony sa.

    >Co się stanie w Berlingo? Ano przód auta wyleci na zewnątrz, koła zaczną
    >się ślizgać bokiem. I na manewry będzie za późno.

    Noga z gazu i wracamy.

    Statystyka jest jednak taka za zakretu w FWD nie wyrobilem raz. I nie
    poszedlem w pejzaz tylko wykrecilem baczka. I nawet chyba nie predkosc
    za duza, tylko lod za sliski :-)

    A sierra na prostej potrafila baczka zrobic - prawie tak samo jak
    Berlingo :-)

    J.