  • Data: 2010-12-05 19:20:02
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:56:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > ale jedzie w pejzaz ? No bo skoro dodawanie zaciesnialo zakret, to
    > ujecie powoduje ze lepiej sie kieruje do rowu ? :-P

    Nie. Pierwsze można skontrować, drugie powoduje, że jest bezpieczniej.

    > Jakos tak opor na tylnych kolach nie prostuje auta, tylko je obraca.

    Ciekawe, bo u mnie jakoś prostuje...

    > No nie wiem, IMO w FWD tez trzeba umiec operowac gazem. W koncu sam
    > piszesz ze za duzo lub za malo i pejzaz.

    Praktycznie jedyne co można w FWD robić, to nie dopuszczać do odpuszczenia.
    Jedziesz na zakręcie, zaczyna nosić autem, możesz zacisnąc zęby i modlić
    się nie odpuszczając gazu.
    W RWD po prostu odpuszczasz gaz i zwalniasz.

    > Ale w RWD trzeba bardziej umiec ;-)

    I dzięki temu można bardziej jechać.

    > I pieknie zawrocic na waskiej drodze stojac przy prawym krawezniku
    > miedzy dwoma innymi samochodami ?

    A czemu nie? Trzeba miec tylko silnik, ktróry zerwie przyczepnośc. BTW -
    jeśli pijesz do pewnego filmu, to tam zadje się RWD wjeżdżało.
    W FWD możesz tylko majtać bezwładną dupą.

    > Moga byc czasy zimowe :-)

    Dalej nie masz lodu. A jazda wyścigowa to [przede wszystkim niedopuszczanie
    do poślizgu. BTW - dlaczego F1 to RWD?

    --