  • Data: 2010-12-04 15:28:36
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-04 03:57, Michał pisze:

    > A ja jeżdżę od 10 lat i literki pomagają STRASZNIE !!!

    Masz rację... Strasznie ciężko się hamuje z literkami: ABS. W zasadzie
    byłem przerażony, że nie mogę wyhamować ojca Mercedesem na ubitym śniegu
    z 20 km/h. W moim BMW zatrzymuję się w miejscu (mając odłączony ABS).

    > jest DRAMATYCZNA RÓŻNICA jak możesz jeździć z literkami a jak bez.

    Zgadza się, jak wyżej.

    > od wjeżdżania w zaspę (i wyjeżdżania z niej) mając szperę itp...
    >
    > po zakręty mając różnorakie systemy trakcji, nawet te prawie 20 letnie
    > powodują masakryczną różnicę tego co możesz w zakręcie zrobić
    >
    > z literkami sobie ustawiasz kierunek gdzie chcesz jechać i naciskasz gaz,
    > jak dobre auto to pojedzie - fakt czasami chwilę bokiem ale samo wyprostuje.

    Mnie ten fakt przeraża, jestem zesrany w takim aucie, bo nie wiem co to
    auto robi za mnie i bardzo dziwnie się zachowuje... ZERO KONTROLI.

    > z tym że ja mówię o FWD, RWD nie miałem :)

    Od tego mogłeś zacząć.

    > ale jak nawet ASR w BMW7 jest chyba od 22 lat czy coś takiego
    > to po coś on tam jest :)

    ASR w BMW7 ???