eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
  • Data: 2010-12-04 15:36:59
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:c1.01.3Ncq80$JHC@mike.oldfield.org.pl...
    > Dnia Fri, 3 Dec 2010 21:52:13 -0600, Pszemol napisał(a):
    >
    >>> Cóż, może kiedyś zrozumiesz, że samochodem trzeba umieć jeździć w
    >>> warunkach
    >>> zimowych i żadne magiczne literki, czy to FWD, czy RWD, czy ESP czy inne
    >>> nie pomogą.
    >>> Każdy napęd kupa, gdy kierowca dupa.
    >>
    >> Widzę że bardzo zakompleksiony jesteś skoro musisz się tak
    >> dowartościowywać.
    > Gdzie widzisz dowartościowanie się?

    Sugerujesz że Ci co mają problemy z RWD to dupy, łajzy...
    Że Ty nie masz problemów z RWD, że jesteś jedyny na świecie co ich nie ma.
    To niestety są dla mnie sygnały poważnych kompleksów kolego!

    Każdy kierowca sądzi że jest najlepszy, ale Ty dodatkowo sądzisz że jesteś
    lepszy od innych ;-)

    >> Fizyki nie oszuka niestety nawet tak dobry kierowca jak Adam Płaszczyca!
    >
    > Zgadza się. Fizyki się nie oszuka żadnymi elektronicznymi systemami.
    > Przekonują się o tym łajzy posiadające nowoczesne i w ich mniemaniu
    > pozwalające na więcej auta. Niestety, tak jak napisałeś fizyki się nie
    > oszuka. I dlatego jak kierowca jest dupa, to kończy jazdę w rowie z
    > prostego powodu, że żaden system nie pomoże, kiedy na śliskim
    > wszystkie koła pójdą w boczny poślizg.
    > Dobremu kierowcy systemy takie pomagają, łajzie za kółkiem
    > - nic nie pomoże.

    Takie systemy elektroniczne nie służą do oszukiwania fizyki tylko do
    szybszej reakcji na zmianę przyczepności pod kołami - szybszą niż
    człowiek, najlepszy nawet kierowca, jest w stanie zauważyć...
    Pomagają ale cudów nie ma - jak masz niedociążone koła napędowe
    to będziesz się pod górkę ślizgał bardziej niż FWD - nie ma cudów, bo
    właśnie fizyki nie oszukasz. FWD łatwiej się prowadzi w zimie, kropka!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: