  • Data: 2010-12-04 16:49:30
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:idcu84.alc.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Chyba ma więcej niż 200KM bo ja mam 286KM w swojej Acurze a on ma więcej.

    Możliwe, ale niekoniecznie musi mieć większą moc niż Ty.

    > Nie wiem co to za beemkę kupił, ale powtarzam tylko co mówił, że w zimie
    > się ślizga mimo zimowych kapci.

    Latem można mieć problem z przyczepnościa na letnich oponach jak się da
    czadu, jak na prawie płaskiej nawierzchni (na prawde to minimalnie pod
    górke) dałem kiedyś w palnik jak w amerykańskich filmach to myślałem że czas
    przejechania pierwszego metra będe mierzył kalendarzem... Auto się ślizga
    jak kierowca tego chce, jeśli jest inaczej to czas naprawić auto (choćby
    zmienić opony) styl jazdy lub samochód :) Zimą po prostu wychodzi mała
    tolerancja napędu RWD na nieprawidłowe reakcje.

    Pozdr