  • 11. Data: 2010-06-28 14:26:32
    Temat: Re: piaskowanie, lakier proszkowy [wawa]
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 24 Cze, 23:25, Gr4N4c1K wrote:
    > tak więc przypominam moje pytanie czy zna ktoś tę firmę z mojego
    > pierwszego posta ewentualnie czy może polecić inną w Wawie i bliskich
    > okolicach.

    Ja tam robilem i ogolnie nie jestem zadowolony.
    Jak robilem sprezyny to zamiast je postawic tak jak prosilem -
    powiesili na druciku czego efektem byly braki lakieru na sprezynie, co
    prawda lakier nie odpadl potem przez 30kkm ale.
    Jak robilem stelaz, to sie okazalo, ze nie wypiaskowali i proszek
    polozyli na starym lakierze i nawet nie odtluscili wiec proszku
    miejscami nie bylo wcale. Zareklamowalem od razu - odmowili
    wypiaskowania "bo lakieru proszkowego sie nie da zbic piaskiem, trzeba
    opalic palnikiem ale my nie mamy" i polozyli kolejna warstwe. Lakier
    rychlo odpadl w niektorych miejscach.

    Dobrze proszkowo kiedys mi zrobili sprezyny i pare dupereli za
    Wilanowem, ul. Rosy 8, Wawmar. Z tym, ze terminami nie bylo za tego,
    wiec przerzcilem sie do Ozarowa.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Rossynant

  • 12. Data: 2010-06-28 16:10:26
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 28-06-2010 o 16:26:32 lesor <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > wypiaskowania "bo lakieru proszkowego sie nie da zbic piaskiem, trzeba
    > opalic palnikiem ale my nie mamy" i polozyli kolejna warstwe. Lakier

    Dobrze wiedzieć. Szkoda, że się nie przykładają do roboty. Przez telefon
    sprawa wyglądała przyzwoicie i zachęcająco. Cały rower piasek&proszek max.
    500 PLN. Nie wiem czy to dużo czy mało, ale jakoś bym to przełknął.
    Ostatni raz tak się bawiłem przeszło 10lat temu, nie wiem jak teraz
    koniunktura na rynku takich usług wygląda. Chce to zrobić raz a dobrze bo
    szkoda sezon tracić, a w zimie nie mam zbytnio jak się z robotą podziać.

    > Dobrze proszkowo kiedys mi zrobili sprezyny i pare dupereli za
    > Wilanowem, ul. Rosy 8, Wawmar. Z tym, ze terminami nie bylo za tego,

    Masz jakiś tel. do nich?

    > wiec przerzcilem sie do Ozarowa.

    Hyh... ta firma o którą pytam jedną z siedzib ma właśnie w Ożarowie na
    Poznańskiej, a drugi w Płochocinie :) Coś bliżej?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-06-29 06:11:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Gr4N4c1K napisał(a):
    > Cały rower piasek&proszek
    > max. 500 PLN.

    Ojoj, dwa miesiace temu w Krakowie w colorexie (nietani!) za rame i
    przydatki (wahacz i inne pierdoly) do mojego projektu dalem 200 pln, co
    prawda po znajomosci, ale niepoznajomosci dalbym z 300 pln.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2010-07-29 10:59:45
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Powitać

    wiem, że wątek umarł śmiercią naturalną ale chciałbym pozostawić
    informację dla potomnych.

    mogę polecić firmę http://www.livree.pl/

    za piaskowanie, podkład i lakier za półtora motocykla dałem 400plnów... i
    jakoś tak sprawnie poszło, zawiozłem we wtorek, a w czwartek dzwonili, że
    do odbioru... tym razem to firma na mnie czekała aż wrócę z urlopu :)

    pozdrawiam