  • 11. Data: 2011-04-15 19:03:12
    Temat: Re: [pi?tkowo] fajne tablice
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ja to chyba jestem jakis niekumaty, bo nie wiem gdzie jest to jajo ...

    no... nie umiesz w dodatku czytac ze zrozumieniem.

    "Tablice indywidualne mnie nie rajcują, bo wystarczy trochę kasy, żeby zrobić"

    Takze DOL AR 25 jest ciekawe bo masz slowo DOLAR ($) i nie jest to blacha za
    kasiore, przylazisz do panienki z okienka i z taka wychodzisz za friko.

    > Z oryginalnych tablic indywidualnych widzialem XXXXX.

    Ale te sa za kase i wyjatkowo glupie w dodatku. Lepsze sa P0 BABCI albo D8
    ROCCO (dejt rokko fonetycznie - czyli umow sie z Rocco a kto to ten Rocco to
    sobie wpisz w google). To sa indiwidualne nadal, za kase, ale z jajem a nawet
    dwoma :)

  • 12. Data: 2011-04-15 20:43:46
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał

    > Masz wyobraźnie chłopie.....
    > Choć może pisane czcionką z tablic jest to bardziej możliwe, bo w tej w OE
    > nie widzę takie skojarzenia.

    A taki CD-Key do programu umiesz odczytać?:
    8UY-0RI6-INAL-A55H-OLE

    :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 13. Data: 2011-04-15 21:06:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>
    napisał w wiadomości news:

    > A taki CD-Key do programu umiesz odczytać?:
    > 8UY-0RI6-INAL-A55H-OLE

    Tak.

  • 14. Data: 2011-04-15 21:56:32
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > no... nie umiesz w dodatku czytac ze zrozumieniem.

    Zaloze sie, ze 99,9% osob widzac tablice M3SUX nie skuma tego jaja.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 15. Data: 2011-04-16 09:59:22
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zaloze sie, ze 99,9% osob widzac tablice M3SUX nie skuma tego jaja.

    Najwazniejsze, ze wlasciciele M3 skumaja...

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2011-04-16 10:21:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-15 20:43, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > A taki CD-Key do programu umiesz odczytać?:
    > 8UY-0RI6-INAL-A55H-OLE

    Przy okazji podrzucam serial do mks2010: 5P13R-D4L4J-1KUP5-30RY6-1N4Ł4

    ;)

  • 17. Data: 2011-04-16 10:25:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-16 10:21, Filip KK pisze:
    > Przy okazji podrzucam serial do mks2010: 5P13R-D4L4J-1KUP5-30RY6-1N4Ł4

    Nie działa...

    :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 18. Data: 2011-04-16 15:28:17
    Temat: Re: fajne tablice
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Apr 14, 4:12 pm, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <[moje_inicjaly]@post.pl> wrote:
    > Temat stary (było! :)), ale te konkretne ustrzeliłem samodzielnie, więc nie
    > było :)http://img12.imageshack.us/g/20100908.jpg/
    > Tablice indywidualne mnie nie rajcują, bo wystarczy trochę kasy, żeby zrobić
    > P0-BABCI albo P0-JEEP ;), ale jak zobaczę coś fajnego tego typu, to focę.
    >
    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
    > ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    > MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

    W tego typu tablicach lubuja sie Amerykanie. Tu masz przyklad:

    http://funnyphotos-blog.blogspot.com/2011/01/funny-l
    icense-plates-photos.html

    ale takich tablic mozna na sieci znalezc setki.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 19. Data: 2011-04-16 19:15:16
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 16 Kwi, 15:28, JAM <j...@y...com> wrote:

    > W tego typu tablicach lubuja sie Amerykanie. Tu masz przyklad:

    Raczej Angole. Te amerykanskie to kazdy osioł moze kupić a cały
    smaczek jest w dobieraniu haseł na tablicach, które z założenia są
    niepersonalizowane. Angole jeszcze czcionką i odstępami cudują..

  • 20. Data: 2011-04-16 20:08:30
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Apr 16, 1:15 pm, Przemek V <p...@g...com> wrote:

    > Raczej Angole. Te amerykanskie to kazdy osioł moze kupić a cały
    > smaczek jest w dobieraniu haseł na tablicach, które z założenia są
    > niepersonalizowane. Angole jeszcze czcionką i odstępami cudują..

    Kazdy moze kupic, ale nie kazdy potrafi z maksimum 7 znakow stworzyc
    interesujace teksty. Fakt, ze jezyk angielski wydaje sie lepiej do
    tego dostosowany nizz na przyklad polski.

    JAM