  • 21. Data: 2011-04-17 10:21:33
    Temat: Re: [piątkowo] fajne tablice
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-14 22:12, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Temat stary (było! :)), ale te konkretne ustrzeliłem samodzielnie, więc nie
    > było :)
    > http://img12.imageshack.us/g/20100908.jpg/
    > Tablice indywidualne mnie nie rajcują, bo wystarczy trochę kasy, żeby zrobić
    > P0-BABCI albo P0-JEEP ;), ale jak zobaczę coś fajnego tego typu, to focę.

    U mnie we wsi jedna rodzinka na swoich mercedesach ma P0 FBI i P1 FBI, a
    niedawno w Poznaniu widzialem P0 RNXXX :) Az dwa razy spojrzalem, czy
    sie nie pomylilem w czytaniu :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 22. Data: 2011-04-17 15:01:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *venioo* napisał(-a):

    > U mnie we wsi jedna rodzinka na swoich mercedesach ma P0 FBI i P1
    > FBI, a niedawno w Poznaniu widzialem P0 RNXXX :) Az dwa razy
    > spojrzalem, czy sie nie pomylilem w czytaniu :)

    Ale jak do tej pory nie udało się w Poznaniu nikomu zarejstrować autka
    na nr P0 LICJA :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2011-04-18 00:14:54
    Temat: Re: [pi?tkowo] fajne tablice
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 19:03:12 +0200, Papkin napisał(a):
    > Ale te sa za kase i wyjatkowo glupie w dodatku. Lepsze sa P0 BABCI albo D8

    A mnie ostatnio urzekły takie (osobiście ustrzelone):

    http://ceti.pl/~joshua/img.php?file=tablice.jpg

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2011-04-18 10:46:09
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-04-18 00:14, Jacek Osiecki pisze:

    > A mnie ostatnio urzekły takie (osobiście ustrzelone):
    >
    > http://ceti.pl/~joshua/img.php?file=tablice.jpg
    >
    > Pozdrawiam,

    No fajna :) ale w zasadzie to daje możliwość zarejestrowania trzech
    pojazdów na tak samo wyglądających tablicach, czyli:
    o0 ooo00 <- taka jest na zdjęciu
    o0 oooo0
    o0 ooooo
    (celowo pisane z małymi literami, żeby odróżnić cyfry od liter)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 25. Data: 2011-04-18 11:01:23
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

> [...]
    > o0 oooo0
    > o0 ooooo
    > (celowo pisane z małymi literami, żeby odróżnić cyfry od liter)

    sensowność charakterystycznych tablic jest wątpliwa...
    Ja mam tablice z przydziału ** 0018R, bardzo prosty nr...
    Już ze 3 razy zdarzało mi się, że jak gdzieś był wypadek to
    ktoś mnie podawał jako świadka, i policja mnie ciągała.
    Tak samo z parkowaniem... każdy zapamięta taka tblicę,
    a już bardziej skomplikowana wypada z pamięci.
    Trzeba bardziej uważać na swój stosunek do ludzi...
    pozdr.
    gr

  • 26. Data: 2011-04-18 12:15:36
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 15/04/2011 20:56, DJ wrote:

    > Zaloze sie, ze 99,9% osob widzac tablice M3SUX nie skuma tego jaja.

    Myślę, że to było skierowane do kierowców M3 i ludzi znających obydwa
    auta, a nie 99,9% posiadaczy Kia Ceed i Golfa Trujki GieTe w elpegie!

    Kamil

  • 27. Data: 2011-04-30 23:56:04
    Temat: Re: fajne tablice
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ty _wuju ;-)

    -----

    > Kazdy moze kupic, ale nie kazdy potrafi z maksimum 7 znakow stworzyc interesujace
    teksty.
    > Fakt, ze jezyk angielski wydaje sie lepiej do tego dostosowany nizz na przyklad
    polski.