  • 1. Data: 2011-04-14 18:58:55
    Temat: Czyszczenie alkantary
    Od: Kamil <k...@s...com>

    Czym wyczyścić ślady ze smaru na fotelach z alkantary?

    Kamil

  • 2. Data: 2011-04-15 11:06:02
    Temat: Re: Czyszczenie alkantary
    Od: "Czyzyk" <b...@b...com>

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Czym wyczyścić ślady ze smaru na fotelach z alkantary?

    Podlacze sie do pytania. Czym wogole czyscic alkantare? Jakies sprawdzone
    srodki/sposob czyszczenia? Jasna alkantara jesli ma to jakies znaczenie

    pozdr

  • 3. Data: 2011-04-15 11:13:55
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 15 Kwi, 11:06, "Czyzyk" <b...@b...com> wrote:
> [...]
    >
    > Podlacze sie do pytania. Czym wogole czyscic alkantare? Jakies sprawdzone
    > srodki/sposob czyszczenia? Jasna alkantara jesli ma to jakies znaczenie

    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=752

    pozdr
    AA

  • 4. Data: 2011-04-15 14:08:37
    Od: "Czyzyk" <b...@b...com>

    > Podlacze sie do pytania. Czym wogole czyscic alkantare? Jakies sprawdzone
    > srodki/sposob czyszczenia? Jasna alkantara jesli ma to jakies znaczenie

    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=752

    Dzieki

    pozdr

  • 5. Data: 2011-04-15 14:17:36
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 15/04/2011 10:13, Adam Adamaszek wrote:
    wiadomościnews:io794f$5v7$1@inews.gazeta.pl...

    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=752

    Podziękował, zacznę od wody z mydłem, bo pakując rower do tyłu
    przejechałem łańcuchem po kanapie..

    Kamil