  • 1. Data: 2011-04-14 19:21:58
    Temat: Cena ubezpieczenia
    Od: Axid <a...@w...pl>

    E36 325 rocznik 92 2,5l 1033 pln samo oc w pzu, w tamtym roku płaciłem
    jakieś 960 45% zniżek mam a co roku mam więcej zniżek a mimo to składka
    rośnie też tak macie? Napiszcie proszę Jaki ubezpieczyciel i jaka
    pojemność i jaka składka - pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-04-14 20:09:41
    Temat: Re: Cena ubezpieczenia
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >jakieś 960 45% zniżek mam a co roku mam więcej zniżek a mimo to składka
    >rośnie też tak macie? Napiszcie proszę Jaki ubezpieczyciel i jaka

    PZU 2,5L 399 zl
    PZU 3,5L 399 zl
    Znizka maksymalna (60%), jednorazowa wplata.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 3. Data: 2011-04-14 20:15:44
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-04-14 20:09, DJ pisze:

    > PZU 2,5L 399 zl
    > PZU 3,5L 399 zl

    O ile mi wiadomo to powyżej 2.5L(no chyba, że coś się zmieniło)
    to już składka nie rośnie.
    tak na marginesie, chodzi również o wiek, staż prawa jazdy, (ilość rat)
    etc., nie idzie porównać składek tylko na podstawie modelu auta.

    pozdr
    gadacz

  • 4. Data: 2011-04-14 20:25:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-14 19:21, Axid pisze:
    > E36 325 rocznik 92 2,5l 1033 pln samo oc w pzu

    Bardzo dużo zależy od miejsca gdzie samochód jest zarejestrowany.

  • 5. Data: 2011-04-14 20:32:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Axid" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > rośnie też tak macie? Napiszcie proszę Jaki ubezpieczyciel i jaka
    > pojemność i jaka składka - pozdrawiam.
    W Hestii dwa lata temu płaciłem 1900 (AC+OC+NW+assistance) kiedy auto było
    warte rochę ponad 60 kawałków. Rok później, gdy warte było 50, chcieli od
    mnie 2400. W tym roku, kiedy warte było ok. 43 tys, zażyczyli sobie 3400.
    Zniżki maksymalne (60%), żadnej szkody ani z OC ani AC. Powaliło ich do
    końca, konkurencja wzięła mniej niż 2 tys za identyczny pakiet.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 6. Data: 2011-04-14 20:37:29
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    w mBanku jednego mojego smoka za OC(bez NW) wycenili na 392zl (platne w 4
    ratach), drugiego na chyba 415zl(tez 4 raty).
    strefa slask, max znizki

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 7. Data: 2011-04-14 22:05:01
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > O ile mi wiadomo to powyżej 2.5L(no chyba, że coś się zmieniło)
    > to już składka nie rośnie.

    Chyba juz skonczyla sie glupota uzalezniajaca OC od pojemnosci. Jak mialem
    1,5L to placilem nawet wiecej.

    > tak na marginesie, chodzi również o wiek, staż prawa jazdy, (ilość rat)
    > etc., nie idzie porównać składek tylko na podstawie modelu auta.

    I oczywiscie jeszcze miejsce rejestracji. Ja odpowiedzialem na zadane
    pytanie.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 8. Data: 2011-04-15 09:45:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba juz skonczyla sie glupota uzalezniajaca OC od pojemnosci.
    > Jak mialem 1,5L to placilem nawet wiecej.

    Ciagle jest, ale kazda firma ma inne stawki.
    Byc moze jest nie wprost - bo coraz bardziej skomplikowane wnioski
    trzeba wypelniac, i moga np po modelu dochodzic do silnika.

    A czy glupota - wiekszy silnik to z reguly szybsze i ciezsze auto -
    i szkodowosc rosnie :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-04-15 09:57:03
    Od: gregor <c...@g...pl>

> [...]
    > jakieś 960 45% zniżek mam a co roku mam więcej zniżek a mimo to składka
    > rośnie też tak macie? Napiszcie proszę Jaki ubezpieczyciel i jaka

    akurat wczoraj sie ubezpieczylem w BTA - litewska firma
    podstawowa skladka to ok 1200 zl - 60% znizek = wyszlo 430 zl

    gregor

  • 10. Data: 2011-04-15 09:57:41
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-15 09:45, J.F. pisze:
> [...]
    > trzeba wypelniac, i moga np po modelu dochodzic do silnika.
    >
    > A czy glupota - wiekszy silnik to z reguly szybsze i ciezsze auto - i

    Od kiedy to auto powoduje wypadki?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl