  • 1. Data: 2011-04-14 22:12:48
    Temat: [piątkowo] fajne tablice
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Temat stary (było! :)), ale te konkretne ustrzeliłem samodzielnie, więc nie
    było :)
    http://img12.imageshack.us/g/20100908.jpg/
    Tablice indywidualne mnie nie rajcują, bo wystarczy trochę kasy, żeby zrobić
    P0-BABCI albo P0-JEEP ;), ale jak zobaczę coś fajnego tego typu, to focę.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-04-14 22:51:57
    Temat: Re: [piątkowo] fajne tablice
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    lol niezle:D

  • 3. Data: 2011-04-14 23:01:23
    Temat: Re: [pi?tkowo] fajne tablice
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 22:12, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    Ostatnio widziałem, ale nie zdążyłem uwiecznić
    GSP55AT
    na Passacie B4 :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2011-04-14 23:13:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-04-14 22:12, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    >
    > Ostatnio widziałem, ale nie zdążyłem uwiecznić
    > GSP55AT
    > na Passacie B4 :)

    Nie zajarzyłem chyba dowcipu.
    Mógłbyś rozjaśnić?

  • 5. Data: 2011-04-14 23:23:05
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 23:13, Cavallino pisze:

    > Nie zajarzyłem chyba dowcipu.
    > Mógłbyś rozjaśnić?

    Zupełnym przypadkiem rejestracja bardzo przypomina napis PASSAT
    (przynajmniej mi na pierwszy rzut oka).

    Pozdr,

  • 6. Data: 2011-04-14 23:36:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zupełnym przypadkiem rejestracja bardzo przypomina napis PASSAT
    > (przynajmniej mi na pierwszy rzut oka).

    Masz wyobraźnie chłopie.....
    Choć może pisane czcionką z tablic jest to bardziej możliwe, bo w tej w OE
    nie widzę takie skojarzenia.

  • 7. Data: 2011-04-15 09:02:27
    Temat: Re: fajne tablice
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 14 Kwi, 22:12, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <[moje_inicjaly]@post.pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

    Nie chwal się blachami - tylko lepiej napisz jak tam Twoje C5 ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Kiedyś w Radomiu widziałem strupieszałego poloneza na rejestracji miał
    WRAK ;)

  • 8. Data: 2011-04-15 11:04:09
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] wrote:
    > Temat stary (było! :)), ale te konkretne ustrzeliłem samodzielnie,
    > więc nie było :)

    Ja widzialem DOL AR 33 np i takie bmw starszawe. Pasowalo do lansu jak nic ;P
    Widzialem tez DW SL500 - na mercedesie jakims (innym). Mam pewnie jeszcze
    gdzies na dysku ale nie chce mi sie szukac. Wroclaw i pierwsza blacha Olesnica
    k. Wroclawia.

  • 9. Data: 2011-04-15 12:28:05
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/04/2011 21:12, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] wrote:
    > Temat stary (by?o! :)), ale te konkretne ustrzeli?em samodzielnie, wiec nie
    > by?o :)
    > http://img12.imageshack.us/g/20100908.jpg/
    > Tablice indywidualne mnie nie rajcuj?, bo wystarczy troche kasy, ?eby zrobiae
    > P0-BABCI albo P0-JEEP ;), ale jak zobacze co? fajnego tego typu, to foce.

    Indywidualne też można z jajem zrobić, po moim mieście jeździło kiedyś
    Audo RS4 z tablicami M3 SUX.

    Kamil

  • 10. Data: 2011-04-15 17:57:13
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Indywidualne też można z jajem zrobić, po moim mieście jeździło kiedyś
    > Audo RS4 z tablicami M3 SUX.

    Ja to chyba jestem jakis niekumaty, bo nie wiem gdzie jest to jajo ...

    Z oryginalnych tablic indywidualnych widzialem XXXXX.

    Pozdrawiam

    Darek