  • Data: 2009-07-08 09:07:49
    Temat: Re: photoshop z USA
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-08 10:14:54 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Zupełnie nie tak. Zapis który przytoczyłeś nie jest ważniejszy niż
    > zawarta umowa

    Fascynujący wniosek. Zwłaszcza w świetle:

    Art. 3531. Strony zawierające umowę mogą ułożyć stosunek prawny według
    swego uznania, byleby jego treść lub cel nie sprzeciwiały się
    właściwości (naturze) stosunku, ustawie ani zasadom współżycia
    społecznego.

    Jeśli ustawa twierdzi że coś jest legalne, a umowa twierdzi, że nie
    jest, to się tej ustawie sprzeciwia, czy nie? Nie, nie odpowiadaj.

    EOT bo mi się już dalej nie chce ciągnąć tej dysputy filozoficznej.

    de Fresz