  • Data: 2011-12-27 16:20:49
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości
    DoQ wrote:
    >>> pojazdów. Nawet międzynarodowa norma dla pilotów samolotów

    >Nie latają (poza tymi którzy owszem -- paru złapano, nawet za kratki
    >trafiali). Ale norma to AFAIR 0.4 albo 0.35 -- łagodniej niż nasze
    >0.2 :). Pojedyncze państwa albo konkretne linie lotnicze oczywiście
    >mogą mieć ostrzejsze albo inne (np. zakaz picia czegokolwiek
    >procentowego 8h przed lotem) normy, ale nie muszą i w wielu
    >przypadkach nie mają.

    http://deser.pl/deser/1,83453,5898542,Piloci_pili_pr
    zed_lotem__bo__brytyjskie_piwo_jest.html

    No i w koncu sam nie wiem - w GB nie wolno pic 24h przed lotem, czy
    panowie troche przesadzili z ta iloscia wypitej wody, i badanie
    krwi/oddechu wykazalo co wykazalo.

    Ale trzezwosc nie zawsze pomaga
    http://deser.pl/deser/1,83453,5399564,Samolot_minal_
    lotnisko_docelowe__bo____piloci_zasneli.html